Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger visemænd, med vise ord!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense S
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere.

Nu er jeg efterhånden ved at være træt af at ligge søvnløs nat efter nat, grundet min hjerne tordner frem med flere og flere gode ideer, til hvad jeg kan starte. Grunden til at jeg meget gerne vil starte noget op selv, er at jeg altid har set mig selv som entrepreneur og det er også det jeg studere. Men nu vil jeg gerne udleve drømmen i praksis. 

Mine to ideer som jeg har valgt at sætte fokus på, er to ting som begge falder i min interesse.

Begge ideer er hjemmesider og grunden til at jeg ikke bare springer ud i det er at jeg er fuldstændig på bar bund, angående dette marked

Jeg søger derfor al viden der er værd at vide om hjemmesider, jeg søger gode råd og vejledning.

Nogle af mine spørgsmål er:

Kan jeg selv lave en hjemmeside, eller skal jeg betale mig fra at få en til at lave dem? Jeg har høje krav til udseendet, da det skal være noget der fanger brugeren lige fra starten. Men jeg ønsker selvfølgelig selv gerne at kunne lave dem/den, men er der mulighed for dette, når jeg absolut ingen erfaring har?

Skal jeg fra starten af registrere mig selv som en virksomhed evt. en enkeltmands virksomhed?

Hvordan ser de økonomiske omstændigheder ud? Altså hvem er det helt præcist der betaler for de antal besøg jeg får på min hjemmeside?

Skal jeg inden start udarbejde en markedsføringsplan og virksomhedsanalyse?

For at det er nemmere for jer at vurdere sagens omstændigheder vil jeg herunder beskrive mine ideer:

1. Dette er en hjemme side som udspiller sig i min store interesse boksning. På hjemmesiden skal der bla. være en gennemarbejdet kalender, hvor man hvor og hvornår alle de store kampe bliver bokset, så man aldrig går glip af en kæmpe kamp. Der skal være optakts artikler, samt vurdering af hver enkelt kamp. Der vil være en slags person profil af hver enkelt af de boksere der er fremstillet i kalenderen, altså både med youtube klip osv.

2. Denne hjemmeside skal fungere lidt som en blog. Jeg vil her dele alle mine notater, fra da jeg startede HHX og igennem alle semestrene på mine studier. Jeg vil dagligt opdatere hvad jeg har lært i skolen og her vil det være muligt at Downloade samtlige notater og afleveringer. Iøvrigt skal det være muligt at købe og sælge sine brugte bøger.

Alt i alt ønsker jeg gode råd til en som mig, der absolut intet fortand har på hjemmesider.

På forhånd tak

Jimmy Rasmussen

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal prøve at rode lidt med WordPress, med lidt plugins kan du sagtens få det du ønsker, og især blogdelen er jo oplagt.

Senere når din side så har opnået popularitet og måske endda indtjening kan du så overveje om man burde få et mere professionelt tema, funktioner eller hvad ved jeg.

Til at starte med at det vigtigste at komme i gang så man kan formidle sit indhold, så synes jeg ikke det gør så meget om ens side har lidt rå kanter hist og her, så længe indholdet er godt nok vil folk stadig komme forbi ;-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)