Den professionelle standard på Amino for en fuldt opsat Webshop er vel en 8-15k
Hvor lav en times pris kører du med? Jeg kender ikke én eneste web-bureau som kører professionelt med under 1000kr/t , så jeg tror næppe at 15 times arbejde kan levere en "professionel"" hjemmeside hvor det bare spiller. Det er måske prisen kun for selve designet.
En typisk løsning vil nok ligge omkring 30-50.000 hvis den skal laves af en alm. web-bureau. Eller kører Vejle men ekstreme priser? Mener at jeg har læst at i Kbh , der kører man med 1800 / t .
Jeg vil godt gå med til at, hvis man vil have en standard shop, og opretter en Scannet eller DanDomain løsning, at man så kan få en professionel til at sætte siden op efter standard setup for 8-15k.
Hvis det skulle lave af danske designere og udviklere så ja. Så ville det koste der omkring. Vi kan levere en køreklar shop baseret på Magento til 9.995,- fordi vi anvender et outsourcet team. Så man kan ikke helt sætte lighedstegn mellem pris og kvalitet.
Du må lave en kravspecifikation til jeres nye shop og evt. kigge lidt rundt på nettet og finde nogle links til shops som du mener dækker jeres behov med hensyn til funktioner og design, derefter ligger du opgaven ind på freelancer her på Amino og så får du priser på udvikling af jeres shop leveret i din indbox. Med hensyn til Google placering, er det et emne du kan søge på herinde og så får du en masse gode besvarelser omkring dette emne, det er dog op til dig at sørge for placering evt. i samarbejde med en SEO ekspert som der findes en del af herinde på Amino.
Forsat god weekend
Med venlig hilsen
Lars
Ups, det sidste svar fra dig saa jeg ikke saa glem det jeg har skrevet Frank:)
Jeg tror ikke de har lyst til at få lavet nogen webshops - de handler med virksomheder, ergo vil de prøve at handle med webshops.
D.v.s. købe nogle færdige webshops og sælge videre.
Så spørgsmålet går ud på, hvad skal sådan en koste; hvad skal man kigge på for at lave en samlet vurdering af salgsprisen (googleranking, søgeord- og placering, nuværende indtægt- og udgifter o.s.v.)
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....
Jeg tror ikke de har lyst til at få lavet nogen webshops - de handler med virksomheder, ergo vil de prøve at handle med webshops.
D.v.s. købe nogle færdige webshops og sælge videre.
Så spørgsmålet går ud på, hvad skal sådan en koste; hvad skal man kigge på for at lave en samlet vurdering af salgsprisen (googleranking, søgeord- og placering, nuværende indtægt- og udgifter o.s.v.)