Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Passiv indkomst: Hvad er det, og hvilke affiliate websites er bedst til at skabe det?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 30
Fra  Smarte Løsninger IVS Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu kun 7,3 hektar han har købt ;)

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt indlæg Anders!!!

Jeg tror bestemt ikke at det er nemmere at starte en forretning via internettet, end det er at drive den ude i det virkelige liv. Det kræver masser af benhårdt arbejde, og i starten ofte til en ekstrem lav timeløn. Der hvor jeg kan se fidusen er, at du i høj grad selv får lov til at administrere din tid. Du kan selv udvikle dine arbejdsrytmer, som kan implimenteres i den tid på døgnet hvor det passer dig.

Det jeg tror inspirer mange er, at de ikke føler de er på arbejde når de arbejder med affiliate marketing! Og det er vel i bund og grund det, det hele handler om.. At beskæftige sig med nogen man kan lide, som gør dagligdagen sjov og for en selv er meningsfyldt. Og så kommer der altså med tiden EN eller anden form for passiv indkomst.. Hvis jeg tager ud og spiller golf i morgen (tror nu ikke lige vejret passer til golf) så tjener jeg alligevel penge. Det ville den selvstændige tømerer med et enkeltmandsfirma ikke gøre hvis han tog fri! Men valgte jeg nu at spille jeg golf hver dag, ja så ville den passive indkomst også ret hurtigt forsvinde.

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

CN:
Det er nu kun 7,3 hektar han har købt ;)

Du har ret! Nå, men så er det jo ikke noget særligt :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

akitao.dk:

Super godt indlæg Anders!!!

Jeg tror bestemt ikke at det er nemmere at starte en forretning via internettet, end det er at drive den ude i det virkelige liv. Det kræver masser af benhårdt arbejde, og i starten ofte til en ekstrem lav timeløn. Der hvor jeg kan se fidusen er, at du i høj grad selv får lov til at administrere din tid. Du kan selv udvikle dine arbejdsrytmer, som kan implimenteres i den tid på døgnet hvor det passer dig.

Det jeg tror inspirer mange er, at de ikke føler de er på arbejde når de arbejder med affiliate marketing! Og det er vel i bund og grund det, det hele handler om.. At beskæftige sig med nogen man kan lide, som gør dagligdagen sjov og for en selv er meningsfyldt. Og så kommer der altså med tiden EN eller anden form for passiv indkomst.. Hvis jeg tager ud og spiller golf i morgen (tror nu ikke lige vejret passer til golf) så tjener jeg alligevel penge. Det ville den selvstændige tømerer med et enkeltmandsfirma ikke gøre hvis han tog fri! Men valgte jeg nu at spille jeg golf hver dag, ja så ville den passive indkomst også ret hurtigt forsvinde.

Ja, fleksibiliteten er fantastisk! Jeg sætter enormt stor pris på den - særligt i de her år, hvor vi har 2 småbørn i huset (snart 3) er det virkeligt en gave at kunne være helt fleksibel med arbejdstiden.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er passiv indkomst at jeg kan vågne op om morgen og se der er penge på kontoen som faktisk er tjent mens jeg sover eller når jeg har været ude at hygge mig med min hobby.

Sidder jeg nu i kassen i FAKTA får jeg jo ikke løn for at sove :)

Om man så kan drive en side, ved kun at sætte penge på sin adwords konto så er der jo en handling der skal til før man tjener :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Superspændende oplæg og indlæg. 

Jeg er nødt til at lige tilføje det her:

Fra et generelt forretningsstrategisk perspektiv er de store spillere for en lille spiller ikke nødvendigvis konkurrenter. Ja, der er ganske rigtigt vist kun 10 side 1 pladser i Google endnu, selvom de kort tid havde en lang resultatside med en lang resultatside.

SEO-mæssigt kan der være trofæ-keywords, der er hårde at komme op i Google på, og for jer der har stor erfaring med de stærkest konkurrenceprægede felter er der sikkert også stor konkurrencer når det gælder long-tail søgninger.

Jeg kan dog let komme i tanker om områder hvor konkurrencen er til at overse, på trods af spillere. De store spillere har typisk en eller anden form for "tyngdekraft". Et eksempel kunne være Arla som har sat madopskrifter op. Det er muligt du kan fange dem i at sende en opskrift med kokosmælk, men det er ikke det generelle billede. Deres kokke er tilsyneladende typisk lønansatte eller stjernekokke som bare vil markedsføre sig selv, og det giver et skarpt design, knivskarpt professionelt udtryk, men hvis du spørger mig, så er det uden sjæl og uden den form for smalltalk og feedback jeg ser på blogs af nogle ildsjæl-kvinder og mænd k/m. De har ingen interesse i at dele opskrifter, der strider mod hvad en stjernekok vil sige er okay at spise. De fleste mennesker spiser noget hver dag, som ikke er "efter bogen". Mad er så et område som er ekstremt omfattende og faktisk altid kan udvikles i en uendelighed.

Sådan er der også mange andre forretningsområder der er. Professor Søren Hougaard fra CBS har skrevet nogle iværksætterbøger om blandt andet det jeg i mangel af bedre ord kalder "tyngdekraft". Han er nok lige hardcore teoretisk i sproget for mig, men hans viden er guld :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)