Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direct Mail

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der har gode erfaringer med at sende direct mails til udvalgte kundegrupper?

Og hvis der er en herinde der gerne vil tjene lidt på at skrive et kort salgsbrev, hører jeg også gerne fra jer.

Ha' en god dag :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:16

Yep - det har jeg rigtig gode erfaringer med.

Ring 2814 8403 og lad os få en snak om dine behov.

- min bedste succeshistorie i den sammenhæng er nok en kampagne, som solgte for mere end 100.000 kr. plæneklippere til 10 udvalgte potentielle kunder. I frostvejr! Big Smile

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 12:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:

Yep - det har jeg rigtig gode erfaringer med.

Ring 2814 8403 og lad os få en snak om dine behov.

- min bedste succeshistorie i den sammenhæng er nok en kampagne, som solgte for mere end 100.000 kr. plæneklippere til 10 udvalgte potentielle kunder. I frostvejr! Big Smile

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Den historie kan jeg så bakke op, tag du roligt fat i Hans

Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:08

Hvad er priserne på tekst til salgsbreve. Jeg tænker at det skal være en relativ kort og fængende tekst, som skrives på et A4 og ligges i en kuvert med modtagerens navn på.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:35

Afhængig af dit oplæg tager det typisk 1-2 timer at skrive et godt salgsbrev.
Det har også betydning, hvor meget rådgivning, du har brug for.

Min timepris er 1100 kr. + moms.

Nu ved jeg ikke, hvad du skal sælge, men du skal formentlig ikke have den vilde respons, før min pris er dækket ind..

Venlig hilsen

Hans

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 18:55

Jeg tror de fleste direct mail breve ryger direkte i skraldespanden :)
Nu ved jeg ikke hvad du sælger, men overvej evt. at gøre noget særligt ud af det.

For nogle år siden, var jeg involveret i salg af noget software til målstyring, med røde/gule/grønne KPI indikatorer. Vi gjorde det at vi lavede en lille pap-kasse med en lille pose med M&M's, dog kun de røde, gule og grønne :) derudover var der selvfølgelig et brev i kassen ,samt en mini-cd med en demo.

Det kostede en 20-30 pr. styk så vidt jeg husker, men til gengæld havde 100 procent!! af alle modtagere i det mindste læst vores budskab når vi lavede telefonisk opfølgning bagefter. Og der var en god "historie" at starte samtalen med (nød du chokoladen etc.) det gav også taletid. De færreste er trods alt ubehøvlede når man lige har foræret dem lidt chokolade :)

Hermed det tip givet videre. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)