Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støjsvagt Tastatur søges...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Beder
Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Fra  Klyvø Tekst Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rodet igennem diverse kategorier og håber, det er ok at skrive mit indlæg her.

Flere gange ugentligt gennemfører jeg telefoninterviews, og jeg får konstant klager over, at mit tastatur larmer. Selvom jeg har forsøgt mig med indtil flere modeller....

Har nogen et godt bud, gode erfaringer på et virkelig støjsvagt tastatur?

Mvh, Dorthe

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 10:26

prøv at gå ind i en computer butik og kig på nogen udstillingsmodeller fra logitech. du skal nok regne med at betale omkring 1k for det du søger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28

Alternativet kan evt. også være at skifte headset

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 10:32

selv med headset kan tasteturet høres hvis man skriver lidt for ivrigt.

Fra Beder
Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Fra  Klyvø Tekst Skrevet kl. 10:35

Jeg har set i andre fora, at nogen anbefaler Logitech UltraX (tror jeg, det hed). Har nogen erfaringer med det?

Jeg taster sådan set ikke særligt hårdt, men jeg skriver meget, meget hurtigt... Men måske det kunne være et andet headset med en mere isoleret eller målrettet mikrofon.

Mvh, Dorthe

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:01

Hvis dem du snakker med, stadig kan høre dit tastatur når du skriver meget stille, så vil jeg sige at det er dit headset du skal se nærmere på..

Hvad er det for et headset du bruger nu? er det et bluetooth headset til mobilen eller er det et som du sætter til computeren?

Mvh,

Benjamin Bjerring

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:33

Hej Dorthe,

Jeg kan anbefale Logitech Illuminated keyboard.
Jeg bruger det selv, og det er meget støjsvagt.

Dbh John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 12:39

bodo:
Har nogen et godt bud, gode erfaringer på et virkelig støjsvagt tastatur?

Det du leder efter, er et Logitech diNovo Edge.

Koster ca. 1400,-

Det er trådløst - dog uden numpad...Den har jeg lært at undvære, men ellers kan man jo købe en seperat numpad hvis den er meget nødvendig :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 12:57

Simon Greve:

Det du leder efter, er et Logitech diNovo Edge.

Koster ca. 1400,-

Det er trådløst - dog uden numpad...Den har jeg lært at undvære, men ellers kan man jo købe en seperat numpad hvis den er meget nødvendig :-)

Jeg har dette tastatur, og det er lækkert at skrive på og meget støjsvagt. Dog skal du være klar til at leve med at tastaturen ret hurtigt bliver grimt, idet gummibelægningen på tastaturet (den nederste del hvor dine håndflader hviler) ret hurtig begynder at skalde af.

Logitech anser dette for normal slid, så hvis jeg skulle købe et tastatur i dag, ville jeg vælge et hvor kvaliteten stod mere mål med prisen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 13:26

AnyFellow:
Jeg har dette tastatur, og det er lækkert at skrive på og meget støjsvagt. Dog skal du være klar til at leve med at tastaturen ret hurtigt bliver grimt, idet gummibelægningen på tastaturet (den nederste del hvor dine håndflader hviler) ret hurtig begynder at skalde af.

Tror ikke vi taler om samme tastertur så.

Jeg har selv 2 stk, og de er 3 år gamle. Der hvor du hviler håndfladerne, er lavet af aluminium, og mine tasterturer ligner nye.

Det eneste minus jeg ser, er at de skal tørres af engang imellem, fordi det er lavet af plexiglas og man kan nemt se fedtfingre, hvis man rammer ved siden af tasterne.

Iøvrigt holder det strøm i 2-3 mdr. af gangen ved dagligt brug, og der medfølger opladerstand til, så du skal aldrig skifte batterier som i traditionelle keyboards. :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)