Flere gange ugentligt gennemfører jeg telefoninterviews, og jeg får konstant klager over, at mit tastatur larmer. Selvom jeg har forsøgt mig med indtil flere modeller....
Har nogen et godt bud, gode erfaringer på et virkelig støjsvagt tastatur?
Jeg har set i andre fora, at nogen anbefaler Logitech UltraX (tror jeg, det hed). Har nogen erfaringer med det?
Jeg taster sådan set ikke særligt hårdt, men jeg skriver meget, meget hurtigt... Men måske det kunne være et andet headset med en mere isoleret eller målrettet mikrofon.
Jeg kan anbefale Logitech Illuminated keyboard. Jeg bruger det selv, og det er meget støjsvagt.
Dbh John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er trådløst - dog uden numpad...Den har jeg lært at undvære, men ellers kan man jo købe en seperat numpad hvis den er meget nødvendig :-)
Jeg har dette tastatur, og det er lækkert at skrive på og meget støjsvagt. Dog skal du være klar til at leve med at tastaturen ret hurtigt bliver grimt, idet gummibelægningen på tastaturet (den nederste del hvor dine håndflader hviler) ret hurtig begynder at skalde af.
Logitech anser dette for normal slid, så hvis jeg skulle købe et tastatur i dag, ville jeg vælge et hvor kvaliteten stod mere mål med prisen.
Jeg har dette tastatur, og det er lækkert at skrive på og meget støjsvagt. Dog skal du være klar til at leve med at tastaturen ret hurtigt bliver grimt, idet gummibelægningen på tastaturet (den nederste del hvor dine håndflader hviler) ret hurtig begynder at skalde af.
Tror ikke vi taler om samme tastertur så.
Jeg har selv 2 stk, og de er 3 år gamle. Der hvor du hviler håndfladerne, er lavet af aluminium, og mine tasterturer ligner nye.
Det eneste minus jeg ser, er at de skal tørres af engang imellem, fordi det er lavet af plexiglas og man kan nemt se fedtfingre, hvis man rammer ved siden af tasterne.
Iøvrigt holder det strøm i 2-3 mdr. af gangen ved dagligt brug, og der medfølger opladerstand til, så du skal aldrig skifte batterier som i traditionelle keyboards. :-)