Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du hørt om dette nye fænomen som lover 100% kommission? Læg egoet på hylden inden du læser videre, det kunne jo komme tilskade! :-)

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

PeterWilcken:

Tak for alle svarene. Det er jeg rigtig glad for!

Jeg sætter pris på jeres personlige meninger og det var grunden til at jeg skrev indlægget så det kunne ikke være bedre.!! :-)

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk tror ligheden med pyramide spil er i denne forbindelse.. Nogen af dem som skrev dette må meget gerne uddybe bedre?

Grunden til at indlægget ikke blev længere var at jeg ville hører folks umiddelbare mening og ikke gå for meget i detaljer. Netop folks første tanke om hvorvidt man forholder sig positivt eller negativt til en ny idé.

1. Dit indlæg gjorde mig klart negativ, men det har intet at gøre med om det er en ny idé eller ej. Jeg syntes generelt dit indlæg var for meget salgsgas.

2. Blogs...mig bekendt kan man få det gratis andre steder, så kan slet ikke se logikken i at skulle betale et beløb igennem dit.

3. Punkt 2 gør da også at jeg ser det mere kritisk end John, et produkt der andre steder er gratis, men som koster penge her blot for at der er nogle der skal tjene penge!

4. Dit ppsAmino...et iværksætterforum...jamen for fanden...

5. Eneste jeg giver dig ret i er at netværke er en god ting.

6. Jeg syntes det er pokkers ærgerligt at man opretter sig på Amino og ens første indlæg er en vild gang salgsgas. Og det er ikke særlig fedt at se et produkt som dette kædes sammen med Network Marketing. Dette var min første indskydelse, men hvis du kan forklare hvorfor der er nogen der vil betale 25$ pr. måned for en blog istedet for at have en gratis på f.eks. blogger...Første indskydelse...er ens med de øvrige herinde...et spil der forsøges skjules ved et værdiløst produkt (igen udfra at blogs er gratis andre steder).

7. Er da helt overrasket over John's støtte til dig...

Mvh. Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:
Åååhhh... Vil i da ikke lade være... Alle ved da, at hvis man bare indbetaler nogle få tusinde til en konto i Lichtenstein, så kan man ikke udgå at blive millionær.

Ja, det er næsten det samme som at tilmelde sig Miraca's samarbejdsprogram.

Så får man 8% i provision for at være med til at sælge Miraca's produkter, men det er dem i toppen, der sidder og skummer fløden.

Eller når Scamfighters opfordrer til at man fortæller om dem til sin familie, sine venner og sine kolleger.

Det lugter jo også langt væk af pyramide!

[Indsæt selv smilies efter behov] Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Carsten Kvist:
Åååhhh... Vil i da ikke lade være... Alle ved da, at hvis man bare indbetaler nogle få tusinde til en konto i Lichtenstein, så kan man ikke udgå at blive millionær.

Ja, det er næsten det samme som at tilmelde sig Miraca's samarbejdsprogram.

Så får man 8% i provision for at være med til at sælge Miraca's produkter, men det er dem i toppen, der sidder og skummer fløden.

Eller når Scamfighters opfordrer til at man fortæller om dem til sin familie, sine venner og sine kolleger.

Det lugter jo også langt væk af pyramide!

[Indsæt selv smilies efter behov] Wink

:-D

Så mener du at affiliate-programmer er pyramidespil. - Det er en MEGET flad pyramide. Kun 2 niveauer. - Hvis alle pyramidespil havde det ville de nok heller ikke være så slemme.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Carsten Kvist:
Åååhhh... Vil i da ikke lade være... Alle ved da, at hvis man bare indbetaler nogle få tusinde til en konto i Lichtenstein, så kan man ikke udgå at blive millionær.

Ja, det er næsten det samme som at tilmelde sig Miraca's samarbejdsprogram.

Så får man 8% i provision for at være med til at sælge Miraca's produkter, men det er dem i toppen, der sidder og skummer fløden.

Eller når Scamfighters opfordrer til at man fortæller om dem til sin familie, sine venner og sine kolleger.

Det lugter jo også langt væk af pyramide!

[Indsæt selv smilies efter behov] Wink

Lad os da prøve at køre den helt ud.

Salg af varer. - Der er som regel en fabrik, en distrubutør og en sælger (til detail) - Det er pyramidespil.

Kan du nævne mig noget der ikke er, ud over selvfølgelig salg direkte fra producenten.

Håber det fremgår at jeg ikke mener det kan sammenlignes. :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

P.S.: Jeg vil ikke følge med i denne tråd mere. Og derfor heller ikke svare her. - Synes ikke jeg, eller nogen anden, får noget ud af denne spildplads.

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

-> Martin slot

Mange tak for dit svar.

Dit udtryk "salgsgas" kan jeg desværre ikke relatere til?? Ved at læse og forstå vil det fremgå at jeg ønsker et synspunkt/holdning til ideen. Og hverken prøver tvinge nogen til noget. Men din personlige tolkning og overbevisinger er jo hvad udgør din holdning så det respekterer jeg.

Ud fra dit svar ser jeg desværre at du har tendens til at være fordomsfuld hvilket gør at din holding til artiklen ikke hjælper mig særlig meget i ønsket om at danne mig indtryk af den generelle holdning her på Amino om produktet i forhold til artiklen. :-)

Men du skal have held og lykke frem over. Håber du finder en måde hvorpå du kan komme af med dine frustrationer..

-> Carsten Kvist

Tak for dit svar.

Du behøver skam heller ikke at følge med - der er ingen der tvinger dig.. Det kan godt være det virker meget egoistisk af mig i dine øjne, men jeg kunne godt tænke mig at høre folks holding til produktet ud fra artiklen. Fordomme og andre ulogiske holdninger hjælper desværre ikke mig meget..

Jeg ønsker dig "vind i sejlene" i hvad du ellers finder lyst til at følge med i..

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PeterWilcken:
men jeg kunne godt tænke mig at høre folks holding til produktet ud fra artiklen. Fordomme og andre ulogiske holdninger hjælper desværre ikke mig meget..

Med andre ord, så vil du kun høre hvis folk har noget pænt at sige?   Negative holdninger til dit produkt er vel altid fordomme og ulogiske holdninger i dine øjne? :) 

Med det sagt, så skal jeg forsøge at give konkret feedback. Om det er ulogisk, fordømmende, dumt, grimt eller tåbeligt skal jeg lade dig bedømme. I det mindste er jeg ærlig :) 

PeterWilcken:

Når man hører om alle de bekymringer Staten og arbejdsmarkedet giver til kende i medierne omkring arbejdsløshed og fyringer så virker det ikke så underligt at folk bliver paranoide og tænker at det nok er dem der står for skud næste gang. Midt i al den tumult forstår man godt at mange føler sig nødsaget til at lede efter ekstra muligheder for potentielle indkomster. Er man i tvivl om det nu er sandt - hvilket jeg kan forstå, hvis man har boet i en jordhule de sidste par år uden tv, radio eller internet. Havde man dog tv vil man hurtigt lægge mærke til at ”nogen” i hvert fald havde svært ved det økonomiske aspekt ved at falde over det populære program: Lukses fælden. 

Det er i den senere tid blevet mere og mere populært for mange danskere – og alle mulige andre folkeslag at gå på Internettet for at tjene penge og finde løsningen til deres finansielle problemer. Det har også medbragt sig en masse svindel og bedrageri som nogle få mennesker liver højt på.

blablabla.. der kommer noget godt snart, jeg kan mærke det. 

PeterWilcken:

Hvis man er typen der elsker at blogge men ikke orker at sætte en op med domæne og hosting og ser en ide i at tjene penge på det, kunne det faktisk ikke blive bedre, for som medlem af Empower Network får man stillet en ny og klar blog til rådighed som man straks kan starte med at blogge løs på om alt mellem himmel og jord. Men ønsker man samtidig at tjene penge kunne det godt være man skulle have hovedet med når man blogger… (-:

Man kan som regel tjene penge når man blogger, hvis man snakker om noget folk gider at høre. Reklamer, gæsteindlæg (som også er reklamer) kan give indtægter. Ret nemt endda.

PeterWilcken:
Det der sker når vedkommende bliver medlem er at du og ikke nogen som helst andre bliver betalt 100% i kommission. Dvs. med en månedlig ydelse på minimum $25 tjener du altså hele… Mindst $25 i tilbagevendende månedlig indkomst. Jeg skriver minimum fordi der også findes andre medlemskaber som yder mere værdi til dig og giver flere muligheder for indkomst. Men det korte af det lange er at hvis du ikke ønsker at bruge det som en forretning, jamen så er alt hvad du behøver faktisk at referer en person også har du tjent dine penge hjem igen.

Jeg kan også oprette en gratis blog hos f.eks. Blogger - der kan jeg blogge alt det jeg vil. Hvis jeg vil tjene $25, så kan jeg blogge om noget der er populært at have en holdning til og i løbet af en rimelig overskuelig fremtid så har jeg også $25 der vender tilbage, hver måned. Uden en udgift på $25.  I øvrigt tror jeg det er væsentligt nemmere at oprette et domæne med en blog på, end det er at sætte sig ind i "Empower Network" 

PeterWilcken:

PS. Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke fremover og så ses vi på toppen! (-;

PSS. Ser du en fremtid i ”det danske velfærds system” eller heller du mere til at gå en alternativ vej med et ønske om at blive økonomisk uafhængig og hvorfor egentlig det..? Skriv din mening i kommentar boksen - det vil jeg se frem til!.. (-:

"økonomisk uafhængig".. hvor er det jeg har hørt det før?  Nåh! Jo, det var til World Games Inc. mødet.. og vist igen til GII mødet også. Dem jeg kender som meldte sig til de har stadig ingenting, ingen af dem har fået den fine bil man kunne få, de kom heller aldrig på krydstogt og ingen af dem ejer noget som helst af værdi i dag. Det er dog et fantastisk udtryk som MLM folk ynder at bruge. Men hvad betyder det? Hvornår er man økonomisk uafhængig?  Jeg vil gerne eje min egen ø, bo i et palads og have 500 biler. Med mine behov for at opnå økonomisk uafhængighed, så er det vel ikke så nemt at blive "økonomisk uafhængig"?   Altså, ved at blogge lidt og pushe mit produkt på alle mine venner (som efter kort tid ikke gider høre mere på mig. Så har jeg hverken penge eller venner).

PeterWilcken:
PSSS. Hvis du synes online marketing er et interessant emne og du ser dig selv tjene penge på det så er du meget velkommen til at checke min blog på www.Biggerachievements.com og se om du bliver inspireret! (Det står på engelsk da muligheden for at hjælpe mennesker verden over dikterer dette sprog)
 

Jeg synes det er interessant og tjener allerede penge på det. Kan du garantere at jeg får råd til min ø, mit palads og mine 500 biler, hvis jeg hopper under dig og skaffer dig $25 om måneden?

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PeterWilcken:

-> Martin slot

Mange tak for dit svar.

Dit udtryk "salgsgas" kan jeg desværre ikke relatere til?? Ved at læse og forstå vil det fremgå at jeg ønsker et synspunkt/holdning til ideen. Og hverken prøver tvinge nogen til noget. Men din personlige tolkning og overbevisinger er jo hvad udgør din holdning så det respekterer jeg.

Ud fra dit svar ser jeg desværre at du har tendens til at være fordomsfuld hvilket gør at din holding til artiklen ikke hjælper mig særlig meget i ønsket om at danne mig indtryk af den generelle holdning her på Amino om produktet i forhold til artiklen. :-)

Men du skal have held og lykke frem over. Håber du finder en måde hvorpå du kan komme af med dine frustrationer..

-> Carsten Kvist

Tak for dit svar.

Du behøver skam heller ikke at følge med - der er ingen der tvinger dig.. Det kan godt være det virker meget egoistisk af mig i dine øjne, men jeg kunne godt tænke mig at høre folks holding til produktet ud fra artiklen. Fordomme og andre ulogiske holdninger hjælper desværre ikke mig meget..

Jeg ønsker dig "vind i sejlene" i hvad du ellers finder lyst til at følge med i..

Er det så øregas eller øregejl man kalder det. En masse snak om staten, arbejdsmarkedet, velfærdssystem osv.

Fordomme imod hvad??? En netværksløsning med et produkt som er gratis andre steder?  Dit svar til Carsten syntes jeg rammer hovedet på sømmet, DU beder om folks holdning og synspunkter til de ting du skriver, og fordi vi er flere der ser kritisk på din løsning, så kan du ikke bruge den.

I øvrigt forstår jeg ikke denne "De få mennesker som leder efter en seriøs og fremad rettet måde at tjene penge på som er villig til at lægge vedvarende energi i en arbejdsproces og samtidig ønsker at opbygge et netværk af ledertyper, vil de næste 5 minutter blive meget interessante for."...Hvem bliver disse interessante for?? Dig eller bliver dit budskab interessant for dem?

Den generelle holdning på Amino kan du måske vurdere på antal af stjerner dit indlæg har...Men hvad hjælper dig så, positive kommentarer, folk der kan se fornuften i at betale 25$ pr. måned for at have en blog eller hvad?

Ps...Du skriver at folk skal skrive deres mening og er de ulogiske udfra din overbevisning, så kan du ikke bruge det...Alternativ vej er jeg helt med på, networking er jeg helt med på, men jeg kalder stadig en spade for en spade.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

PeterWilcken:
Dvs. med en månedlig ydelse på minimum $25 tjener du altså hele…

 

Det går altså ud på at lokke andre til at være ligeså dumme som dig selv, og betale $25 hver måned for en værdiløs blog i stil med dem der er gratis (Wordpress, Blogger.com)

Tråden skulle ikke engang have været flyttet til MLM, men bare være slettet, for der er ingen scam kategorier på Amino.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Det går altså ud på at lokke andre til at være ligeså dumme som dig selv, og betale $25 hver måned for en værdiløs blog i stil med dem der er gratis (Wordpress, Blogger.com)

Tråden skulle ikke engang have været flyttet til MLM, men bare være slettet, for der er ingen scam kategorier på Amino.

Nu har vi jo heller ikke nogen injurie-kategori på Amino - så dit indlæg burde vel egentlig også bare blive slettet!?

Eller har du konkrete beviser for, at det koncept han omtaler er scam?

Bare fordi man tager penge for noget, som man kan få gratis andre steder gør jo ikke noget til et scam.

I så fald kører Surftown også et scam i og med at de giver henvisningsprovision hvis du henviser en betalende webhotel-kunde, men man kan jo få gratis webhoteller andre steder. :-)

Om trådstarters koncept er pyramide eller ej har jeg ikke vurderet - men det er så dejlig nemt, hvis man har mistanke om det.

Hvis 50% eller mere af omsætningen kommer fra indskud fra nye medlemmer i modsætning til reelt produktsalg, så er der tale om pyramide. Så simpelt er det.

Om prisen er for høj, om dem i toppen tjener mest, eller om man får henvisningsprovision i flere led har ikke en skid at gøre med, om det er pyramide eller ej. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)