Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et rigtig godt slogan..

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes godt om "Take it to the next level" og "Step up - Shape up"

Her er andre forslag:

1. We’re behind you every step of the way.

2. Step Yo Game Up :p

Tænker på den her sang = 

"Step your game up 
Heavy push, make them know that your rep done came up 
Try to build up your name, remain tough 
Grind till your brain busts and step your game up"

2. Is it time for you to step up?

3. You need to step up!

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 10:45

Hej Rasmus - alle sammen gode forslag!

Dit 3. forslag "You need to step up", havde jeg faktisk også tænkt lidt på..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:05

Ligesom et godt slogan kan huskes og måske sætte nogle tanker igang, så kan et middelmådigt eller ligefrem dårligt slogan skabe en negativ følelse.

Jeg har ingen forslag, men synes ikke at nogle af de afgivne forslag virker på mig.

Inspiration fra de professionelles verden:

"Det er til dig" (Telia)

"1000 songs in your pocket" (Apple iPod)

og fra de ikke-profs:

"Gør livet til en fest, rid islandsk hest" (bagklap på en Skoda Fabia)

Wink

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:33

Ole Thorup:

Ligesom et godt slogan kan huskes og måske sætte nogle tanker igang, så kan et middelmådigt eller ligefrem dårligt slogan skabe en negativ følelse.

Jeg har ingen forslag, men synes ikke at nogle af de afgivne forslag virker på mig.

Inspiration fra de professionelles verden:

"Det er til dig" (Telia)

"1000 songs in your pocket" (Apple iPod)

og fra de ikke-profs:

"Gør livet til en fest, rid islandsk hest" (bagklap på en Skoda Fabia)

Wink

Du kan have ret i at et slogan faktisk kan være meget afgørende og de store virksomheder sikkert bruger tonsvis af kr på at få det helt perfekte der afspejler mange ting med relevans til virksomheden.

Dette har jeg dog ikke muligheden for og prøver derfor at få inspiration fra amino - som jo sagtens kan blive ligeså godt : -)

Du kan have ret at ingen rigtig fanger, men step up shape up giver da meget god mening!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:03

Richard:
Du kan have ret at ingen rigtig fanger, men step up shape up giver da meget god menin

Ikke for mig ... desværre

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:27

Ole Thorup:

Richard:
Du kan have ret at ingen rigtig fanger, men step up shape up giver da meget god menin

Ikke for mig ... desværre

Hvad er det, der ikke giver mening for dig? "Step up" betyder at "gøre noget ved det", "Shape up", betyder at "komme i form". Det er kort og præcist og lige til at afkode.

Hvad er det, der forvirrer dig? :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:34

I det daglige er Thomas bud optimalt. Det rummer en god positiv klang som vil fænge hos hovedmålgruppen: De, der godt ved, at de vil købe fitnessudstyr og kosttilskud.

Hvis du senere skal plukke højere hængende frugter, kan du gå efter os, der endnu ikke har opdaget dette behov med ord som

Get up - step up.

Stand up - step up.

Og måske kan du variere med

Step up - Pep up.

eller

Get up - step up - stay up.

Igen kunne du variere med Step up - don't stop.

Men ingen af disse når Thomas' bud til benvarmerne.

Venlig hilsen

Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:41

Foto af en svedig fitnesfreak på en stepbænk overfor et foto af en taler på en ølkasse på Speakers Corner i Hyde Park, London - som f.eks dette - blot med mere ansigt: http://esol1260.files.wordpress.com/2008/11/fm268690_429long1.jpg over for et som dette:hhttp://www.slankedoktor.dk/aller-resized-image.ashx/__size/251x0/__key/CommunityServer-Components-ImageFileViewer/SlankeDoktor-Articles-Photo-photo/2010_5F00_06_5F00_kvindep_E500_stepb_E600_nk_5F00_CB.jpg_2D00_251x0.jpg

Step up for your rights!

Godnat og god weekend.

Hans

EDIT: Sorry - jeg kan ikke få billedlinkene til at virke.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 02:17
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:38

Hans Stokholm Kjer:

I det daglige er Thomas bud optimalt. Det rummer en god positiv klang som vil fænge hos hovedmålgruppen: De, der godt ved, at de vil købe fitnessudstyr og kosttilskud.

Hvis du senere skal plukke højere hængende frugter, kan du gå efter os, der endnu ikke har opdaget dette behov med ord som...

Tak, Hans! Og dog :-) Jeg kan ikke se, hvorfor mit slogan kun skulle appelere til dem, der lige her og nu ønsker at starte på at styrketræne og spise kosttilskud. Hvadenten man ønsker det øjeblikkeligt, eller i den nærmeste fremtid, så gælder det i bund og grund om bare at gøre noget ved det - ligesom Nike siger: "Just do it!"

Heraf: "Step up - shape up!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)