Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktionshjemmeside??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle aminoer.

Jeg er kommet på et ret fedt koncept hvor jeg pt ikke lige kan finde nogle konkurrenter og et koncept jeg tror rigtig meget på kunne gå hen og blive en succes.

Som mange andre med et unikt koncept har jeg ikke lyst til at komme dybere ind på det før jeg har sikret mig.

Det der måske kunne gå hen og knibe lidt er at jeg på ingen måde har erfaring i hvordan jeg bygger en aktionshjemmeside op. Gætter stærkt på at jeg ikke kan fifle en sammen i Wordpress men hvilke programmer kunne eventuel være aktuelle og findes der overhoved sådan nogle programmer?

Er der nogle der har lidt eller meget erfaring inden for opbygning af sådan en side og er der nogle fif i vil dele ud af som jeg kan bruge på min side.

På forhånd tak.

Kasper 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:13

Hej Kasper

Følger lige med her. Da jeg selv har en ide indenfor dette.

Grunden til dette er at jeg synes at mange af de auktionssider som findes ikke viser hvem det er som byder. Et af de punkter som jeg ville have af funktion er at alle bruger skal kunne se hvem som byder.

Har bl.a. set det på konkurs.dk som er efter hvad jeg kan se egen udviklet. Man får en mail og nogle gange er der 14 dage til det udløber og det er måske vurderet til 10.000 og med det samme er det kommet op i 8.000 og start budet er 1.000 kr.

Jeg føler nogle gange at det ser ud som om at det er sælger som selv byder. Men det er jo ikke sikkert.

Når man hører autoforhandler som byder på biler så er det først til sidst at de byder fordi de vil have det så billigt som muligt.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 10:23

Hvis du vil lave en successfuld auktions hjemmeside tror jeg du skal have fat i nogen der kan lave et system fra bunden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 10:32

Jeg tror SkandiSoftware har delvist ret. 

Et "hjemmestriket" system ville måske langt hen af vejen være at foretrække. Fordi du heletiden har 100% styr på, hvad der sker og hvorfor. Du kan også selv spidde til med nye funktioner osv. nemmere. 

Men jeg lavede lige en hurtig søgning på det og fandt: http://auction-house.opensourcescripts.com/

- Jeg ved ikke om det er det du leder efter, men prøv at tage et kig på det :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)