Nu har jeg spurgt på utallige forummer og søgt google tykt og tyndt, men jeg har stadig ikke formået at finde svar på mine problemer!
Min hjemmeside er sat sammen med Wordpress, men da jeg ikke var vild med Wordpress' kommentarsystem valgte jeg at slette dette, jeg smed så Facebook kommentarer ind, hvilket virker rigtig fint.
Jeg er bare træt af at på forsiden står der "Kommentarer slået fra" ved siden af artiklen - hvordan får jeg dette væk? Det burde da være muligt.
Det ligger programmeret et sted i WordPress - Hvis du kan give mig login til dit WordPress, så tror jeg, at jeg kan rette det derfra - Antaget at man kan bruge WordPress editor til dine filer.
Jeg ved ikke helt om man kan redigere direkte i editoren, jeg har ihvertfald ikke haft held med det. Men kan se filerne på mit webhotel, du siger at det er i en af koderne? Skal jeg så ikke bare lede efter den sætning?
Jeg ville helt klart anbefale dig, at benytte editoren i WordPress. Du skal lede efter sætningen, der siger at dine kommentarer er slået fra - "Kommentarer er slået fra"
Jeg fik ikke læst tråden igennem - Jeg vil anbefale at du søger i dine dokumenter efter "Kommentarer er slået fra" og simpelthen fjerner den sætning i dine koder. Hvis den er væk, så fremgår intet på din side.
Jeg anbefaler ikke, at du gør det samme som mig, uden at undersøge det med en der har helt styr på det - eksempelvis Thomas Frost fra WebCoders.
Jeg plejer at åbne WordPress og logge ind. Så går jeg til udseende, editor, og finder filen "comment.php" Der sletter jeg ALT, og så virker det for mig ;)
Nu har jeg spurgt på utallige forummer og søgt google tykt og tyndt, men jeg har stadig ikke formået at finde svar på mine problemer!
Min hjemmeside er sat sammen med Wordpress, men da jeg ikke var vild med Wordpress' kommentarsystem valgte jeg at slette dette, jeg smed så Facebook kommentarer ind, hvilket virker rigtig fint.
Jeg er bare træt af at på forsiden står der "Kommentarer slået fra" ved siden af artiklen - hvordan får jeg dette væk? Det burde da være muligt.