Hej |
billigt og nemt så ville jeg klart vælge wordpress som cms system det vil jeg synes er det klart bedste cms system
Hej |
billigt og nemt så ville jeg klart vælge wordpress som cms system det vil jeg synes er det klart bedste cms system |
Drupal er lidt sværere at komme igang med, tilgengæld kan det håndtere næsten alt. |
effektiv inkasso - inkasso der virker
Det er korrekt. Drupal er nok en af de mest "avancerede brugervenlige" CMS systemer, hvilket betyder at det i starten vil kunne være MEGET forvirrende - men så snart du finder ud af hvad det går ud på, så finder du også ud af hvor mange døre der er åbnet. Men Drupal har du ikke uanede muligheder - men meget tæt på. Og såfremt du får en ide til en funktion, så er det bare at søge efter det da der oftest er andre der har haft brug for det samme og fundet en løsning - og ellers er det bare at få udviklet modulet - hvilket kan gøres forholdsvis billigt i indien, kina eller lign. Med det sagt, hvis du skal bruge siden til hverdagsbrug og gerne bare vil i gang med at lære at rode med CMS systemer - og ikke har vanvittige krav - så vælg wordpress. |