Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino trykkeri i vejle ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Som overskriften sprøger, er her en amino trykker i Vejle eller omegn? det drejer sig om en mindre ekspres opgave i morgen formiddag.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:41
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 21:08
Jeg tror jeg ringer til ham i morgen, eller rettere, jeg tager nok og ringer til de fleste trykkerier i morgen, da mange af dem, højst sandsynligt ikke har tid til at lave det indenfor et par timer.  Men nu må vi jo se.. det smarte var jo, hvis der lige var en amino, som gad hjælpe en anden amino i nød.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:01
  Magle,

Prøv lige at tage kontakt til mig i løbet af formiddagen. Godtnok er det en helligdag i morgen hvor MediaMouse har lukket, men hvis vi kan nå at køre det i dag, så kan vi sende det med lørdagsekspress. Det er god afhængigt af hvor meget det er som du skal have kørt. Hvis det er småting, så kan vi formentenlig godt nå det (afhængigt af hvornår vi modtager layoutet). Og så bliver det altså stadig lavet så det er i orden .

jesper snabelA mediamouse.dk   - 22 72 66 72

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 07:11
Dato: 03-05-2007 07:00:39 Forfatter: Jesper Norbøll
  Magle,

Prøv lige at tage kontakt til mig i løbet af formiddagen. Godtnok er det en helligdag i morgen hvor MediaMouse har lukket, men hvis vi kan nå at køre det i dag, så kan vi sende det med lørdagsekspress. Det er god afhængigt af hvor meget det er som du skal have kørt. Hvis det er småting, så kan vi formentenlig godt nå det (afhængigt af hvornår vi modtager layoutet). Og så bliver det altså stadig lavet så det er i orden .

jesper snabelA mediamouse.dk  - 22 72 66 72

Hej Jesper

Det er det desværre ikke tidsnok med lørdsagsekspress, da det skal bruges kl. 13 i dag.

Jeg fandt dog en gammel ven fra folkeskolen, hvis far tilfældrigvis har et trykkeri, så jeg klare den vist alligevel.

Men tak for det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)