Når man søger på: TalkFusion ...Og med god hjælp fra Amino .... Bedste hilsner Eric Mortensen :) |
Nr. 1,2,3 i Google ....
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Forandre dit vand - Forandre dit liv!
Arbejd i stedet på at komme i top med nogle søgeord, som har relevans ud fra det du laver. Prøv at komme i top 3 med ordet "video email", det ville der være mere ved ;-) |
// Jesper Skov
Send en mail til folk du kender i andre lande - og bed dem, i dit tilfælde Eric, at søge på "talkfusion" - så er du højst sandsynligt ikke at finde. Til dig, Jesper - så kan det umiddelbart være ligegyldigt om man ligger i top på firmanavn, hvis man er "sig selv", men i Erics tilfælde promoter han et koncept sammen med en lang række andre - derfor vil der være folk som høre TalkFusion i andre sammenhænge, som søger på TalkFusion for at finde ud af mere - eller i bedste fald finde eén de kan komme i dialog med - og så er det ikke uvæsentligt at ligge i top. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jeg påpegede selv det med at Amino HJALP .... Det du siger Lasse er yders relevant..... Hver dag checker jeg med en amerikansk partner hvor jeg ligger .... I Yahoo ligger www.TalkFusion.info #1 ...... og jeg er alle vegne i top 20 ifølge ham, både i Yahoo og Google..... Til Jesper Skov: Havde aldrig besøgt denne kategori og skulle bare lige ind og lave lidt sjov. Ved da sagtens det ikke er det store da jeg lige er begyndt at lave SEO ..... MEN, har fået mange leads ind allerede og det er helt sikkert 1/ at man ligger helt i top i fx Google og Yahoo 2/ plus at der akkurat nu er stor søgning på TalkFusion .... dette aftager nok i løbet af nogle måneder vil jeg tro.... Bedste hilsner, Eric :) |
Hej Lasse, Faldt lige over denne "gamle tråd" der stadigvæk ligger #2 i Google når man søger på TalkFusion ... Ja, du har helt ret i dt med at en pagerank er helt anderledes i andre lande når man søger på fx TalkFusion ... Nu har jeg ikke haft tid til at lave SEO i en måned hvad man tydeligt kan se - men, andre interessante sider jeg lavede SEO på er så dukket op i stedet når det gælder TalkFusion. Men, eller gør jeg nårmalt helt som du siger får venner og business partners i andre lande til at checke page rank fx ved Talk Fusion. Der bør da findes et værktøj hvor man kan se ens page rang i andre lande uanset hvor man befinder sig ..??? Bedste hilsner, Eric :) |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)