Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skilte??? En sprød pris ;o)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino''er

Så er tiden kommet, hvor vi skal have lavet facade skiltning på vores nye domicil
 
Jeg vil i den anledning give de gæve Amino medlemmer en mulighed for at byde sig til med en skilteløsning.
 
Hvad kan sådan noget skidt koste?
 
Vores logo er 3 farver (inklusive den hvide baggrund hvis det da er en farve )
 
Vi regner med at vi skal have lavet et stort facadeskilt samt et par mindre andre skilte (så vognmanden / kunderne ved hvor de skal henvende sig)
Det store facadeskilt forestiller vi os i et mål på omkring 3x1 meter eller lignende.
 
Så hvis der er nogle Aminoer der er interesseret i at byde ind med en sprød pris på sådan en løsning ville vi sætte pris på det.
 
I kan starte med at svare herinde om I er interesseret, så tager vi den derfra på mail eller tlf...
 
På forhånd tak for jeres indsatser!
 
 
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt og se jeres logo?

 

Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja selvfølgelig
 
 
det er logo''et i midten (de orange sider skal ikke med - de er blot lavet på websitet og hører ikke til som en del af logoet)
 
 
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
  Den ligger jo lige til højrebenet i forhold til hvad vi producerer af grafiske løsninger her i huset, så jeg vil da komme med en god pris .
 
  Men jeg skal bruge en række oplysninger, så som logo, detaljegrad, størrelse på skilt, ønsker omkring materialer, placering m.m.
  Så vil du ikke kontakte mig enten
via email: jesper snabelA mediamouse.dk
eller mit direkte nummer: 22 72 66 72
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,
Jeg kan lige maile dig i aften
Andre er fortsat velkomne til at henvende sig... Så vi kan få lidt dejlig fri konkurrence
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er lige startet som Freelance Grafisk Designer. Har 8 års erfaring. Vil gerne lave en løsning til dig samt finde en pris fra et skilte firma.

Heidi
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Rasmus

Vi har fået lavet et stort skilt med butikkens navn, som hænger over vores butiksrude. Jeg tror det er 250 x ffice:smarttags" />60 cm. Desuden fik vi et stort skilt, som hænger og rager ud over fortovet (100 x 70 cm) samt et mindre skilt til blikfang (80 x 50 cm).

fficeffice" /> 

Disse 3 skilte blev trykt på et meget let materiale som er en sandwich af en tynd plastikplade + skumplast + en tynd plastikplade. Det var enormt nemt at hænge skiltene op fordi de ikke vejer ret meget. Holdbarheden er garanteret til 8 år udendørs.

 

Vi holder vores logo i sort-hvid for at spare penge til markedsføring og annoncer. Da der kun skulle trykkes sort, kom de 3 skilte til at koste 5000 kroner. Men så leverede vi også selv originaler, så der ikke skulle bruges penge på rentegning.

 

Selvfølgelig vil det blive dyrere at trykke i flere farver, men nu har du en pris, som du kan sammenligne med. Det behøver ikke at koste en bondegård.

 

mvh.

Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

 

Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/13/2005 1:28:30 AM Forfatter: Goaften

Kære Rasmus

Vi har fået lavet et stort skilt med butikkens navn, som hænger over vores butiksrude. Jeg tror det er 250 x ffice:smarttags" />60 cm. Desuden fik vi et stort skilt, som hænger og rager ud over fortovet (100 x 70 cm) samt et mindre skilt til blikfang (80 x 50 cm).

fficeffice" />

Disse 3 skilte blev trykt på et meget let materiale som er en sandwich af en tynd plastikplade + skumplast + en tynd plastikplade. Det var enormt nemt at hænge skiltene op fordi de ikke vejer ret meget. Holdbarheden er garanteret til 8 år udendørs.

Vi holder vores logo i sort-hvid for at spare penge til markedsføring og annoncer. Da der kun skulle trykkes sort, kom de 3 skilte til at koste 5000 kroner. Men så leverede vi også selv originaler, så der ikke skulle bruges penge på rentegning.

Selvfølgelig vil det blive dyrere at trykke i flere farver, men nu har du en pris, som du kan sammenligne med. Det behøver ikke at koste en bondegård.

mvh.

Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

 
Hej Bo,
Tak for info - så ved jeg lidt bedre hvor niveauet ligger ;o)
Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 12/12/2005 8:39:04 PM Forfatter: mymind Hej Er lige startet som Freelance Grafisk Designer. Har 8 års erfaring. Vil gerne lave en løsning til dig samt finde en pris fra et skilte firma. Heidi

 
Hej Heidi,
Tak for det, men vi har allerede fået designet et logo - så hvis det er den løsning du henviser til, er du lige en postgang for sent på den ;o)
 
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)