Hej
Jeg er i færd med, med min søster at starte en skobutik op. Vi har fundet en virksomhed i Kina som har de sko vi ønsker. Kan nogle hjælpe mig med hvor stort et lager vi skal have til start? Planen er at vi skal have en butik i vores by, men også på sigt vil sælge via nettet. Leverandøren som vi har planer om at købe hos kræver en min. ordrer på 600 par. (NU spørger jeg sikkert dumt), men det er i alt ikke? Ikke af hver slags vel? Er de 600 par meget at starte op med, eller hvad mener I? VH Anja |
Anja Møller:Leverandøren som vi har planer om at købe hos kræver en min. ordrer på 600 par. (NU spørger jeg sikkert dumt), men det er i alt ikke? Ikke af hver slags vel?
Jeg vil mene, at det er så forskelligt fra virksomhed til virksomhed, at du bør skrive til dem. Mit bud er at det er i alt, da en sådan begrænsning oftest er på den samlede ordre, de steder jeg kender. :)
God vind med den butik! (Men, jeg gerne lige hurtig være ærligt: fysiske butikker er ikke meget værd - det er en døende race!)
Mvh
Asbjørn