Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til varelager...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i færd med, med min søster at starte en skobutik op. Vi har fundet en virksomhed i Kina som har de sko vi ønsker.

Kan nogle hjælpe mig med hvor stort et lager vi skal have til start? Planen er at vi skal have en butik i vores by, men også på sigt vil sælge via nettet.

Leverandøren som vi har planer om at købe hos kræver en min. ordrer på 600 par. (NU spørger jeg sikkert dumt), men det er i alt ikke? Ikke af hver slags vel?

Er de 600 par meget at starte op med, eller hvad mener I?

VH Anja

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:47

Anja Møller:
Leverandøren som vi har planer om at købe hos kræver en min. ordrer på 600 par. (NU spørger jeg sikkert dumt), men det er i alt ikke? Ikke af hver slags vel?

Jeg vil mene, at det er så forskelligt fra virksomhed til virksomhed, at du bør skrive til dem. Mit bud er at det er i alt, da en sådan begrænsning oftest er på den samlede ordre, de steder jeg kender. :)

God vind med den butik! (Men, jeg gerne lige hurtig være ærligt: fysiske butikker er ikke meget værd - det er en døende race!)

Mvh

Asbjørn

Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:51

Hejsa - jeg har været direktør i en amerikansk fodtøjsproducent - og mit bud er at det er pr model.

Du skal vælge om du vil være skoproducent eller have en skobutik - det er 2 MEGET forskellige ting.

Vil du have en skobutik, skal du finde agenter, som repræsenterer de brands du gerne vil have.

mvh stig

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:53

Hej Anja

Har været ude for når man handlere med leverandørere i Kina så taler man om min. antal enheder pr. produkt, for at mindske omkostningerne. Så det er nok en god idé at tage kontakt til dem, for at være på den sikre side. 

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:02

Hej

Jeg er sikker på at når de siger mindst 600 par, så mener de pr. model pr. farve.

Har selv 10 års erfaring fra skobranchen, du er velkommen at vende tilbage hvis du har yderligere spørgsmål

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)