Hej kære aminoer. I forbindelse med jeg ved at starte mit første rigtige iværksætter projekt i form af en webshop, fører jeg en slags logbog/blog omkring hele mit forløb. Derfor har jeg oprettet denne blog http://ivaerksaettermaalet.blogspot.com/ Jeg vil høre hvad i synes om idéen, altså idéen med at publicere mine tanker omkring projektet på den her måde. Tror i der nogen der overhovedet vil læse det? Min tanke bag det hele er at dele kommende erfaring med andre iværksættere der måske også overvejer at starte noget op. Men bare smid nogle kommentare hvis i gider. PS: den er oprettet i dag, så har kun fået skrevet 3 indlæg. Men regner med at oprette 3-5 om ugen. |
det begrænser det meget at det blogger vis vil vildt meget , der kan dog altid arbejdes med flere billeder på siden den interne links struktur på siden ,
links struktur hver gang et kerne ord nævnes linker du hen til en side der omhandler dette kerne ord , den side starter med h1 lige amino.dk wiki side
lav en kontakt siden med lidt info på så meget som muligt gerne med cvr nummer telefon nummer det skaber troværdig om iværksættere blogger
jeg ved dog ikke hvad bloggen skal bruges til er det kontakter eller vil du bare skrive løs