Det er godt tænkt Simon. Umulig URL, men jeg gætter på den er wsaylt.com. Hov - den var god nok :)
Jeg synes din beskrivelse er lidt for alvorlig og derfor virker den ikke helt autentisk. Du giver indtryk af du er ude på at lave en undersøgelse af hvad folk lytter til, men det tror jeg ikke på. Bare løs op på alvoren.
Hey Jesper,
Yes den er god nok, har vidst også skrevet den.
Men tak for din feedback, kan du komme med et eksempel? Mit engelske er desværre meget ringe, så det kan være svært! :)
God idé... her er det "desværre" "You've Got A Friend in Me (Para el Buzz Español) med Gipsy Kings Hvorfor nu det... joh... ungerne så Toy Story 3 i weekenden og nu går vi alle og synger den
Tak for roserne...... Kunne jeg måske lokke jer til at gå ind og dele det med de andre på siden og ikke bare her
Og til Thomas, tanken er at man deler den sang man bare ikke kan lade vær med at høre. Typisk har man en 'favorit' sang man lige skal høre igen ...og igen. Og den kan jo skifte.
God idé... her er det "desværre" "You've Got A Friend in Me (Para el Buzz Español) med Gipsy Kings Hvorfor nu det... joh... ungerne så Toy Story 3 i weekenden og nu går vi alle og synger den