Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man selv lave google-venlig hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere lavet hjemmeside i Frontpage (nu Sharepoint designer)  men har fået at vide at Google ikke kan læse på siden p.gr.a. rammer.

Er der et program, hvor man rimelig let selv kan lave en side?

På forhånd tak for svar :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:03

Jeg har tidligere lavet hjemmeside i Frontpage (nu Sharepoint designer)  men har fået at vide at Google ikke kan læse på siden p.gr.a. rammer.

Brug wordpress som begynder. Det er langt mere søgemaskinevenligt da det allerede har tænkt over en del ting. Det er ikke fuldt ud perfekt, men det nærmer sig. Det er et open source blog/CMS og nemt at arbejde med selvom man ikke har så meget erfaring.

Ellers kan jeg anbefale dreamweaver som så er i den dyre ende af wysiwyg redigerings software. Det kan så også en helt del. Men spørgsmålet er hvad du går efter.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:25

Dreamweaver kan klart anbefales hvis du selv ønsker at lave det, og det er nemt at gå til hvis man kan html, css evt. scripts. 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 05:48

KTJ-Media.dk:

virksom:

Brug wordpress som begynder. Det er langt mere søgemaskinevenligt da det allerede har tænkt over en del ting. Det er ikke fuldt ud perfekt, men det nærmer sig. Det er et open source blog/CMS og nemt at arbejde med selvom man ikke har så meget erfaring.

Ellers kan jeg anbefale dreamweaver som så er i den dyre ende af wysiwyg redigerings software. Det kan så også en helt del. Men spørgsmålet er hvad du går efter.

MVH Kim

Enig med Kim, WordPress + All-in-one SEO , sidstnævnte er et godt begynder SEO-plug-in du kan bruge sammen med WordPress. Det retter bl.a. nogle SEO-fejl i WordPress og giver forskellige SEO-muligheder.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:13

Daniel Popovic:

Dreamweaver kan klart anbefales hvis du selv ønsker at lave det, og det er nemt at gå til hvis man kan html, css evt. scripts. 

Man behøver nu ikke kunne html, css eller script for at kunne bruge det. i grunden kan det noget mere (via klik / wysiwyg) end de fleste software på markedet, har faktisk ikke set et som kan så meget som det. Man kan rent faktisk lave fulde administrationssystemer til sin hjemmeside bare ved at klikke. Man skal selvfølgelig vide hvor man skal klikke.

Men vil man noget der er mere avanceret, skal man lære serversidescript og javascript

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)