Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kolleger søges - timelønnede opgave udføres

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Efter at være flyttet til København kan jeg mærke i hvor høj grad jeg savner at have kolleger i hverdagen. Min biks kører fint og jeg har noget der ligner 15-20 timer i den og skal ikke have mere.

Så jeg er ude efter timelønnede opgaver - primært i virksomheder, hvor jeg får kolleger :)

Jeg er god til rigtig mange ting og har haft rigtig mange jobs gennem tiden, så mit kompetence register er bredt og mit CV uendeligt langt.

Jeg har været leder, projektkoordinator, researcher, forfattet undervisningsmateriale, undervist i IT, været receptionist, supporter, sundhedskoordinator med fokus på forebyggelse og arbejdet med både præsentation, PR og salg.

Jeg er ikke presset økonomisk og kan derfor fint bruges som tilkaldevikar til reception, research, planlægning og udførelse af messer, workshops og festivaller.

Jeg underviser gerne i kommunikation, kundehåndtering og konfliktløsning, samt Windows, Word, Outlook og lettere brug af WP, Excel.

Jeg har også været tjener og håndterer lettere servering.

Jeg tager gerne telefonen for dig og er dit ansigt udadtil eller tager med dig til kundemøde for at give pondus.

Jeg er villig til næsten hvad-som-helst med en udfordring og/eller kolleger og at lære nyt. Dog har decideret salg, samt rengøring og bogføring ingen interesse.

Med andre ord - hold dig ikke tilbage - send mig en mail på mette@taminia.dk hvis du lige mangler et par hænder i nogle timer og lad os finde ud af det :)

Hvis du vil se mit ultralange CV er du også velkommen til det - bare bed om det!

Mange hilsner

Mette Blæksprutte
Tlf.: 31351337 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)