Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redelegering og nedetid?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at få overført domænet www.lavdinapp.dk til Meebox.
Siden har nu været nede side i går aftes og ingen overførsel endnu (kun navneservere)

Er det ikke uprofessionelt at Hostmaster? har domænet nede mens man venter? Jeg kunne forstå hvis det var efter godkendelsen.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår vist ikke rigtigt. 

Din DNS record peger pt. på en server som driftes af NetGroup A/S. På denne server/ip er der registreret to domæner der ejes af samme person og som omhandler rejser i asien. Mon ikke din DNS-record peger det forkerte sted - ellers har jeg misforstået noget. TTL er pt. 4 timer - det er altid en god idé at sætte den i bund når man flytter.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37

Det kan godt være min fejl, men jeg er lidt forvirret så. Netgroup A/S har Meeboxs webhotel.
Nu er jeg ikke lige DNS ekspert (og ingen domæner der omhandler rejser i asien så vidt jeg ved).

På min domæner hos Meebox står følgende:

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:39

Hej Philip,

Prøv at tjekke IP-adressen i dit Cpanel hos Meebox. Det står i en infobox i øverste højre hjørne, når du er logget ind i Cpanel.

Det vil være en god idé lige at tjekke, at DNS peger korrekt for dit site.
Du bør i Cpanel også kunne tjekke domænets DNS-registrering hos Meebox.

Det kan du via menuen til venstre.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

lavdinapp.dk ser ud til at køre på Meebox for mig, kan være din DNS stadig ikke er opdateret, du kan prøve at flushe din dns.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53

Jeg takker for jeres hjælp.  Jeg er dog en tumpe til dette og har fundet frem til DNS Zone Editor, men så tør jeg ikke røre ved de indstillinger.

Jeg tror  jeg må have en snak med deres support i morgen der kan guide mig igennem over chat da jeg er bange for min root opsætning også er helt gal. Sådan går det når man prøver at gøre det selv som nybegynder :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57

Ja prøv du at vent til imorgen og se om det ikke loader fra meebox der (evt flush din dns igen), og hvis ikke kan du jo prøve at kontakte deres support. DNS kan tage op til 24 timer og blive opdateret i alle DNS serverne du skal bruge for at forbinde med serveren eftersom de fleste DNS server cacher deres indhold :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)