Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interne links mm.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

altid godt at kunne se forskel på links og ikke links

husk overdriv ikke

husk den side du linker hen til må gerne starte med h1 omkring dette ord derved får mere ud ad dine interne links

vis ikke overdriver vil det kunne øge bruger venlige heden på siden ,derved gør det hvor det er naturligt og det er selvfølgelige svært at sige om det er naturligt for alle dette ord også skulle linke videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var netop derfor at jeg bragte spørgsmålet på banen. For jeg er lidt i syv sind. Vil jo rigtigt gerne kunne udnytte fordelene ved SEO, men jeg ønsker slet ikke at gå på
kompromis med brugervenligheden.

Da min hjemmeside omhandler Badminton, hvor målgruppen jo er enorm, så er det vigtigt for mig at brugervenligheden er i top. Jeg sidder selvfølgelig og arbejder med den tekst der er på siden. Jeg har aldersopdelt siderne, så de passer til de forskellige grupperinger i badminton (f.eks. U9, U11, U13, osv.) Da jeg selv har arbejdet med alle aldersgrupper ved jeg også at der er stor forskel på hvor meget man forstår.
Det nytter f.eks. Ikke noget at forklare en på 6-7 år om forspændingshop, netdrop ol. Så der bliver arbejdet meget med at skrive på alles niveau.

Hvilket også er defor, at min hjemmeside ikke er oprettet herinde. Men det bliver den når jeg er tilfreds med resultatet. !
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)