Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag: Amino Plus på fødselsdagen

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Ja... Vi sender ikke solbriller ud, så folk kan prøve dem gratis. Så hvor vil du hen med den pointe?

2 pointer:

1. Hvis der ikke var nogen idé i at prøve produkter inden man købe dem, hvorfor så have en fysisk butik?
2. Der er stor forskel på at informere og på at sælge.

Jeg mener egentlig jeg har givet et argument for hvorfor man skulle prøve det, netop for at se hvad man kan med det. Jeg ved jo ikke hvordan det ser ud i maskinrummet, jeg kan kun se at du har en amino plus profil.

Men det er jo helt okay ikke at være hooked på idéen. Jeg tænkte det bare som en af de ting der måske kunne være med til at overbevise mig.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 23:41

Fungadgets - Allan:
Der er bare ikke noget ved at dele tomme glas rundt som smagsprøve ;)
Som der er skrevet flere gange, så har du ikke en jordisk chance for at "smage" på amino plus på en enkelt dag. Du vil ikke opleve nogen forskel.

Jeg ser det stadig ikke som tomme glas. Folk går jo heller ikke fra en smagsprøve og tænker "nu er jeg mæt," De tænker - "det var da ikke meget jeg fik der" og så ærgrer de sig forhåbentlig over at der ikke er mere, og køber derfor mere.

Jeg er med på at jeg ikke kan få "det fulde udbytte" det er jo heller ikke idéen. Hvis man kunne få det fulde udbytte på en dag/måned ville der jo ikke være nogen idé i at blive ved med at abbonnere. Jeg mener bare stadig at det ville give mig mulighed for at forstå på mere indgående basis end "læs denne beskrivelse og brug din fantasi" hvad amino plus kan gøre for mig. 

Learning by doing - det er bare bedre end fri fantasi.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:57

Jakob Danelund:

Fashion-Seller:
Ja... Vi sender ikke solbriller ud, så folk kan prøve dem gratis. Så hvor vil du hen med den pointe?

2 pointer:

1. Hvis der ikke var nogen idé i at prøve produkter inden man købe dem, hvorfor så have en fysisk butik?
2. Der er stor forskel på at informere og på at sælge.

Jeg mener egentlig jeg har givet et argument for hvorfor man skulle prøve det, netop for at se hvad man kan med det. Jeg ved jo ikke hvordan det ser ud i maskinrummet, jeg kan kun se at du har en amino plus profil.

Men det er jo helt okay ikke at være hooked på idéen. Jeg tænkte det bare som en af de ting der måske kunne være med til at overbevise mig.

Du læser slet ik det, som der bliver skrevet? Det eneste du vil få ud af at prøve det en dag, det er muligheden for at se film med Thorborg. Alle de andre ting, dem får du ingen af... Så hvor er det, at denne "smagsprøve" skulle ændre noget?

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 00:30

Jeg tror vi sidder godt i hver vores skyttegrav, så det er nok svært virkelig at værdsætte det kvalitative aspekt af hinandens argumenter. Men jeg skal gøre mit bedste. Jeg anerkender at for dig der ved hvordan det fungerer, så ser den eneste forskel ud til at være thorborgs videoer. For mig der imidlertid ikke ved hvordan amino ser ud "indefra en plus bruger" ved jeg ikke hvilke muligheder jeg kunne have, hvordan de rent praktisk kunne se ud. Jeg taler ikke om det funktionelle udbytte, jeg taler om helt konkret at se hvordan du ser aminos hjemmeside, hvordan du har mulighed (uanset om du gør brug af den eller ej) for at interagere med den.

Du har en viden om amino fra "plus siden" der fremstår som en selvfølgelighed. Derfor giver den informationsside du henviser til( med facts om hvad amino plus gør) intuitivt mening for dig. Du kan forestille dig hvad det er du skal gøre for at aktivere de funktioner, hvordan du kan manipulere dem til at gøre sådan som det passer dig.

For mig den uvidende kan jeg kun forholde mig til den information helt abstrakt. Jeg ved ikke hvordan jeg skulle gøre brug af de muligheder hvis jeg havde dem. På samme måde som et barn der ikke kan matematik sidder jeg nu og forstår at du siger " 2+2 er jo 4" men jeg forstår ikke hvad det virkelig vil sige før jeg har set at 2+2 giver fire, før jeg forstår matematikkens logiske opbygning.

Derfor vil jeg medgive at jeg nok kan have svært ved at læse det du skriver, sådan som du mener det, fordi jeg har ikke en intuitiv selvfølgelig forståelse af hvad det indebærer at være amino plus bruger.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 00:33

Jakob Danelund:
Derfor vil jeg medgive at jeg nok kan have svært ved at læse det du skriver, sådan som du mener det, fordi jeg har ikke en intuitiv selvfølgelig forståelse af hvad det indebærer at være amino plus bruger.

Det er netop dette der er grunden til at jeg mener man bør give mulighed for at se plussiden indefra. Så jeg kan forstå alt det jeg ikke kan nå at gøre på blot 1 dag. Så jeg kan forstå dig når du siger til mig, at mit forslag er åndssvagt :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:46

Jakob Danelund:

Jeg tror vi sidder godt i hver vores skyttegrav, så det er nok svært virkelig at værdsætte det kvalitative aspekt af hinandens argumenter. Men jeg skal gøre mit bedste. Jeg anerkender at for dig der ved hvordan det fungerer, så ser den eneste forskel ud til at være thorborgs videoer. For mig der imidlertid ikke ved hvordan amino ser ud "indefra en plus bruger" ved jeg ikke hvilke muligheder jeg kunne have, hvordan de rent praktisk kunne se ud. Jeg taler ikke om det funktionelle udbytte, jeg taler om helt konkret at se hvordan du ser aminos hjemmeside, hvordan du har mulighed (uanset om du gør brug af den eller ej) for at interagere med den.

Det her er jo håbløst... Jeg sidder ik og forsvarer noget som helst, men prøver at fortælle dig, hvor forskellen er! Du har fået et link, hvor du kan læse plus fordelene, og så har du nu fået fortalt, hva det eneste du ville få ud af en gratis dag. Alligevel vil du hverken læse det eller forstå det.

Men fair nok. Hvis du tror Amino ser anderledes ud, fordi man er plus medlem, så kan jeg fortælle dig, at siden har præcist det samme design... 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:01
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Synes helt godt om Jakobs forslag men istedet for 1 dag som er til grin burde man give et halvt år eller et helt år.

Det kunne måske også give folk lyst til at købe et helt år mere hvis man bliver glad for det.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:20

Idéen mht en gratis prøvetid på en dag, en uge, 14 dage eller en måned er sådan set god nok som argument for at sælge produktet. Det har jeg også set brugt på andre fora.

Hvis det skulle bruges synes jeg dog det skulle være for alle gratisprofiler.

Amino er dejligt, men jeg gad ikke selv bruge ret lang tid herinde på min fødselsdag. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:30

LinkCentralen.dk:
men istedet for 1 dag som er til grin burde man give et halvt år eller et helt år.

Så forsvinder formålet med Plusprofiler helt - hvis de udvidede muligheder foræres væk i halve eller hele år, hver gang nogen har fødselsdag - og hvordan skal Amino så kunne genere et afkast til lønninger og fortsat udvikling?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:34

Gita Street:
Amino er dejligt, men jeg gad ikke selv bruge ret lang tid herinde på min fødselsdag. 

Så vil du det bare ikke nok! Big Smile

Men ideen er da meget sjov, især når det er så let at skifte fødselsdag som det er nu. Så kan man få Amino Plus gratis hver dag. Det kan selvfølgelig laves om, men spørgsmålet er også hvor mange penge man skal bruge på at forære sit produkt væk. Især fordi en dags Plusabonnement, ikke rigtigt gavner nogen.

Jakob Danelund:

For at kunne fange impulskøberne der går forbi?

For at fange dem der gerne vil have deres varer med det samme?

For at fange dem der ikke er trygge ved at handle på nettet?

For at fange dem der ikke er i stand til at handle på nettet?

For at kunne lave mere opsalg i form af dygtigt personale?

Osv.

Det er jo altså ikke alle butikker der lader kunderne prøve varerne inden køb, og jeg forstår ærligt talt ikke det argument.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)