2 pointer: 1. Hvis der ikke var nogen idé i at prøve produkter inden man købe dem, hvorfor så have en fysisk butik? Jeg mener egentlig jeg har givet et argument for hvorfor man skulle prøve det, netop for at se hvad man kan med det. Jeg ved jo ikke hvordan det ser ud i maskinrummet, jeg kan kun se at du har en amino plus profil. Men det er jo helt okay ikke at være hooked på idéen. Jeg tænkte det bare som en af de ting der måske kunne være med til at overbevise mig. |
Fungadgets - Allan:Der er bare ikke noget ved at dele tomme glas rundt som smagsprøve ;)
Som der er skrevet flere gange, så har du ikke en jordisk chance for at "smage" på amino plus på en enkelt dag. Du vil ikke opleve nogen forskel.
Jeg ser det stadig ikke som tomme glas. Folk går jo heller ikke fra en smagsprøve og tænker "nu er jeg mæt," De tænker - "det var da ikke meget jeg fik der" og så ærgrer de sig forhåbentlig over at der ikke er mere, og køber derfor mere.
Jeg er med på at jeg ikke kan få "det fulde udbytte" det er jo heller ikke idéen. Hvis man kunne få det fulde udbytte på en dag/måned ville der jo ikke være nogen idé i at blive ved med at abbonnere. Jeg mener bare stadig at det ville give mig mulighed for at forstå på mere indgående basis end "læs denne beskrivelse og brug din fantasi" hvad amino plus kan gøre for mig.
Learning by doing - det er bare bedre end fri fantasi.