Først og fremmest, tusind tak for et fantastisk forum hvor iværksættere kan dele deres tanker og idéer, udveksle erfaringer eller spørge kloge folk til råds - det har virkeligt hjulpet mig meget!
Jeg tænkte på en funktion hvor det som bruger er muligt at stemme folks indlæg op eller ned - lidt ligesom det fungere på YouTube.
Er man enig med et indlæg kan man altså give det et "thumbs-up" - er man uenig kan man give det et "thumbs-down".
Hvad er jeres holdning til dette? Jeg tror helt sikkert det vil gavne forummet.
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.
Jeg er klar over at det er stjerne-systemet allerede, men jeg tror det her ville være mere effektivt.
Hvis man er enig i et indlæg, eller hvis man ved at det er rigtigt hvad der bliver skrevet kan man give det en thumbs-up. Er man derimod uenig, eller er det lkke sandt hvad der bliver skrevet, kan man give et thumbs-down.
Måske kunne en moderator få en notifikation hvis et indlæg får fx -10 - for så kunne det være at de var noget at kigge på.
Jeg tror det ville være en måde at skille "fårene fra bukkene". En måde at styrke folks troværdighed, hvis der er tvivl om spørgsmålet..
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.
Vi har allerede en glimrende stjerne-funktion, som tillader akkurat det samme som du omtaler. Det ville dog rigtigt nok være dejligt hvis man kunne se allerede i oversigten hvor mange stjerner trådstarter havde fået for indlægget.