Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver denne udtalelse vedr. SEO nogen mening?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

nu kender jeg ikke søgeord du vil op med , men der er forskel frisør århus og webdesigner nogle ord svære end andre

vis kan love er der nok ikke vild konkurrence selv om du tror det .

dog ingen kan love noget selv ved lette ord, det kan være google ændre reglerne

de kan sige noget er lettere derved større chance de kan levere ordret garanti kan ingen give men lettere lyder dårligere

jeg ville satse på nogle der seriøst vil arbejde for ens side , lave indhold min side og udbygge den og styrke min side det giver bedste i sidste ende at satse på egen side

husk ved at satse hoved ord styrker du alle sammensatte biord op da i google forsiden et ord sikkert svært at ligge nummer 1 undersider alle biord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ville satse på nogle der seriøst vil arbejde for ens side , lave indhold min side og udbygge den og styrke min side det giver bedste i sidste ende at satse på egen side

Yes

Disse laver også Off-site SEO, og det som de kalder supplements og skyggesider  http://www.trustpilot.dk/review/www.mediadirekt.dk

Sats som Mikael ovenover nævner on-site SEO.

Ib Abildgard

Råd & Mal

 

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Jeg syntes dette lyder meget mis-troisk. Google kigger på sider der ofte bliver opdateret, eller besøgt. De kigger ikke efter META eller lign. 

dvs. Google har sagt er deres SEO ikke kigger på dine META data, eller andet lign. Den kigger på din side, og så kigger den igen hvis der kommer en side, eller der bliver lavet større opdateringer. 

fx. en blog. Forsiden er somregel ik så SEO populær, da der sker meget få ændringer. Men hver gang du poster noget, som har sit eget "site" eller unique Link, tjekker Google den som "ny side/underside". Dette kan du snyde ved at lave din H1 om til et link der hedder <a href="/"> H1 </a>.

Der er ingen præcis formel for SEO. Fordi hver søge-maskine opfanger forskelligt, så det er lidt afgørende hvad søge-maskine du vil tilfreds-stille mest, ligesom et personligt valg.

Google er meget traffik/penge bevidste, hvor imod Bing er meget indhold/META bevidste. ved dog ik ret meget om Yahoo.

Der vil nok være folk derude der er uenige med mig i det her, men der er sjællendt enighed omkring SEO og SEO Optimering. For alle fortolker det forskelligt. 

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard:
Jeg syntes dette lyder meget mis-troisk. Google kigger på sider der ofte bliver opdateret, eller besøgt. De kigger ikke efter META eller lign. 

Alex Westergaard:
Der vil nok være folk derude der er uenige med mig i det her, men der er sjællendt enighed omkring SEO og SEO Optimering. For alle fortolker det forskelligt. 

Ikke fordi jeg grundlæggende er uenig med dig, men jeg kan ikke se, hvor sælgeren snakker om meta-tags? De ting du siger er jo ikke modstridende med det sælgeren siger.

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:
Ikke fordi jeg grundlæggende er uenig med dig, men jeg kan ikke se, hvor sælgeren snakker om meta-tags? De ting du siger er jo ikke modstridende med det sælgeren siger.

Der blev spurgt efter en mening. Ikke en mod-attest aller mod argumentering. Jeg siger ikke at det er forkert det sælgeren siger. Jeg siger bare at man skal kigge nøje på hvordan man bruger det. Fordi man kan også blive Google "black-listet" hvis man fx har for mange "ens" sider, eller for mange "meta tags" på en side. og hvis flere sider har samme "meta tags" bliver de antaget for 1 side, og ikke 2.

Der er mange ting at holde styr på.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard:
Der blev spurgt efter en mening. Ikke en mod-attest aller mod argumentering.

Det gjorde der nu:

"Er det korrekt, hvad sælgeren siger?"

Det skulle i øvrigt ikke tages som et angreb. Den måde du startede ud på, fik mig bare til at tro, at det var et modargument. Men hvis det blot er en generel bemærkning til SEO, så er vi sådan set ikke uenige. Uden at kende sælger, så vil jeg dog tro, at han også er enig.

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Det gjorde der nu:

"Er det korrekt, hvad sælgeren siger?"

Det skulle i øvrigt ikke tages som et angreb. Den måde du startede ud på, fik mig bare til at tro, at det var et modargument. Men hvis det blot er en generel bemærkning til SEO, så er vi sådan set ikke uenige. Uden at kende sælger, så vil jeg dog tro, at han også er enig.

der bliver spurgt om det er rigtigt, og om det skal antages som brugbart hvad der bliver sagt. jeg valgte at forklare lidt dybere ind omkring hvordan 'jeg' ser SEO, for at spørgeren kan give sin egen mening, istedet for at læse om "du skal .." eller "det er forkert at ..". 'Jeg' prøver så vidt muligt at svare, så folk selv kan træffe, da man intet lærer ved at få svaret direkte.

Alt på defination.

p.s. antog det ikke som et angreb, men som en mis-lead, at vi snakkede forbi hinanden.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Gutter det handler om at svare om sælgeren sælger sandheden eller løgne ikke om den ene eller den anden af jer to der har ret.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Gutter det handler om at svare om sælgeren sælger sandheden eller løgne ikke om den ene eller den anden af jer to der har ret.

Jeg håber at der kom svar til spørgeren ud fra det vi skrev. For hvad jeg kan se på beskederne er vi ret enige omkring dette.

Jeg vil sige at til sin side er det meget rigtig, dog er jeg 'personligt' ikke glad for skygge-sider eller doble-udgivelse af sider. Da dette både kan være godt og skidt, alt efter om man bliver fanget af det.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

On-site seo er det rigtige og gerne on-site seo som er af længere varighed. Det optimerer din linkbuilding, det er arbejde på selve siderne, det er arbejdet på den interne linkstruktur og meget meget mere...

Rom blev ikke bygget på en dag, de søgeord der skal arbejdes med, skal jo også være relevante for dine kunder. Er de ikke det, er de jo ligegyldige...

Kør både AdWords og Rigtig Seo...så vinder du meget på lang sigt...

Mvh
Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)