Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame i X-factor på DR

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det første jeg tænkte på var også at det var da et genialt reklamestunt fra statens side af. Blev faktisk lidt forarget, når man tænker på der ikke må foregå reklame på dr.

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 03:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ENIG!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må indrømme at jeg overhoved ikke kan blive harm over dette.

Når de sender vejrudsigten anbefaler de jo også at man skal tjekke vejret på dmi eller noget andet.

Så at de gør opmærksom på, her i denne vintertid, på en offentlig kanal, at der findes oplysninger om vintertrafik. så kan jeg ikke se problemet.

Dr er ejet af staten.

Vintertrafik er ejet af staten.

Nyhedsudsendelser på dr - For så vidt også p3 og p4 reklamere da også for diverse hjemmesider.

Det jeg mener med den rodede tekst ovenfor er, at bare fordi det er Xfaktor, kan der jo godt være "reklame" i programmet. Når det i bund og grund er samme ejer. og når alle andre programmer på dr også har former for reklame.

Ellers kommer vi jo til at Vega i københavn(der hvor de optog), heller ikke må blive nævnt fordi det er reklame for stedet?.

Vi skal passe på vi ikke bliver for sortseende, og fjenske. Og Jan Spreder kan jeg da i hvert fald ikke se mig sur på.

-peter

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 05:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Come on?

DR er en public service kanal. Vintertrafik.dk, ejet af Vejdirektoratet, som er en på statens hænder, er også en form for public service (omend der udbydes kommercielle tjenester - hvilket dog er uden relevans).

DR skaber da via X-Factor også "reklame" for meget andet?

De 3 dommere får jo reklame - de har alle 3 meget komercielle interesser og tjener penge på deres eget navn via musikken. Skal vi forlange anonyme dommere?

VEGA, som er spillestedet, høster da også lidt goodwill?

Nogle af deltagerne, som har egne firmaer, har også høstet god omtale (tag hende som havde et firma der oversatte tegnefilm - havde aldrig hørt om firmaet før - men nu ved jeg hvem der oversætter 50% af Disneysjov).

Man kan ikke lave TV uden at komme til at give gratis reklame, i større eller mindre omfang.

Og da VinterTrafik.dk er en oplysningsside fra Vejdirektoratet - så synes jeg det er helt iorden. Det bidrog, udover at være en oplysning til borgerne, også med en god portion humor.

Selv sad jeg da først og tænkte "WTF? Jeg stiller SQ op med min kødkoger næste år" - og sad og grinte lidt af det hele. Indtil jeg så kunne konstatere at hjemmeisden blot var statsejet - og i øvrig en god information, nu hvor vi begynder at have frostgrader om natten.

Så tag en spreder - og lad være med at gøre alt til noget politisk...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ny taktik, deltag i X Factor iført t-shirt med ekstremt mange reklamer! Derefter bruger jeg Asian Sensation Effekten imod dommerne og kommer videre, selvom jeg lyder som en kat der bliver tortureret med en strikkepind.

Fuck yeh!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)