Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi betale 1.500 pr. video vi lægger på YouTube?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man laver video bag rattet af sin bil - så må kreditten gå til Martin Thorborg - ikke ham der har opfundet konceptet - men han må i den grad tilskrives en stor mængde kredit - og det kopiere jeg. Ganske enkelt - ligesom rigtig mange andre ;-)

Men jeg stiller dig et relevant spørgsmål.... Se med....

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Det bliver spændende at følge dine videoer fremover. Jeg må erkende at efterhånden som der kommer flere af den sags, ser/hører jeg hellere det, end at læse et langt indlæg. Ikke at det ene udelukker det andet, men er det et valg mellem video og skrift, vinder videoen.

Men til dit spørgsmål:

Forbuddet gælder at betjene en håndholdt mobiltelefon under kørsel (eller mens du er en del af trafikbilledet..). Hvis telefonen er fastmonteret, må du bruge den lige så tosset du vil. Jeg ved dog ikke om du må sende sms fra en fastmonteret telefon. Men en håndholdt videooptagelse, er ulovligt.

Men det er altså ikke kun tale, men brug af telefonen der er ulovligt.

Om det så er muligt at lave en optagelse på denne måde ved jeg ikke, men telefonen skal i hvert fald sidde fast i en holder, hvis du vil betjene den.

Rent sikkerhedsmæssigt vil det nok være en fordel for dig, og dine medtrafikanter, at du monterer den på en måde, så du ikke skal dreje hovedet så mange gange for at kigge ind i kameraet. Men det er selvfølgelig dit eget valg :o)

Du kan læse lidt mere her

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)