Efter opfordringer bl.a. her fra amino, er jeg blevet selvstændig og efter lang tids arbejde er version 1.0 af min hjemmeside kommet op og køre. Idéen er at sælge videoproduktoner til erhvervslivet. Nu vil jeg gerne have lidt feedback! - Vi arbejder lige pt på at få tidliger versioner af IE med.
Nej, hvor er det en fed hjemmeside. Kan super godt lide din forside med videoen der afspiller selv. Jeg så den hele, så det må betyde at den fanger!
Udover det så kan jeg godt lide dine farver, og at designet er meget "åbent". Der er ikke en box der indrammer det hele (ikke en som er tydelig med borders eller background-color) ;-)
Syntes også din side er fantastisk flot, lys og enkel.
Skulle du kede dig, så kunne du da godt overtale mig til, at du får lov at hygge lidt med at lave vores hjemmeside om Spøg til side..Havde vi midlerne til det, så ville vi helt sikkert have dig i tankerne.
-det tog også lige et nogle timer at få Videoen ud i de helt rigtige formater, og tilpasset koden, Men man vil jo gerne gøre alle glade ;) - Men dejligt at se det bliver lagt mærke til :D.
Heidi - Fedt at få at vide! Men det jeg vil leve af er videoproduktioner, det er det jeg brænder for! -Når det så er sagt elsker jeg at designe og programmerer hjemmesider, og i dag hvor videomedieet bevæger sig mere og mere ud på internettet er det nok heller ikke så dumt ;)