Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering / internetannoncering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har i Dansk Fotografi haft stor succes med at annoncere på google, vi bruger en del penge der, men får virkelige også valuta (kunder) for pengene.

Vi er nu også begyndt, dog i mindre grad, at annoncere på Yahoo, Msn og Altavista.

Jeg har siddet og kigget på Fdim.dk og prøvet at finde frem til hvor det kunne være smart at ligge nogle annonce penge.

Kunne godt tænke mig at vi blev listet på f.eks. eniro, krak, de gule side, jubii eller en helt tredje, hvor man betaler et beløb fast, altså ikke klik afregnet.

Det kan godt være at Fdim, skriver at fx. jubii har 1,7 mill. besøg, men er det besøg som er af værdi for os eller er det chatgæster hele flokken og lignede spørgsmål kan så melder sig med krak, eniro osv.

Men hvem skal vi vælge, stradigien indtil nu har været at ligge flere penge et sted og være listet blandt de første, jeg tror ikke på at man får noget ud af at betale 5000 kr. og ligge på side 2, så hellere betale 10000 og ligge som nr. 1.

Hvilke steder har jeres annoncering givet succes?

(eller skal man begynde at slå sig på at annoncere i blade/aviser/nyhedsbreve, det har vi ikke gjort det så meget i endnu)

e-tasker.dk - Nordens største online forhandler af tasker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har prøvet Jubii. Det gav rimelige besøgstal men intet salg overhovedet. Vores erfaring er derfor ikke super god da vi ikke kan leve af besøgende i en shop uden de handler. :-(
 
Vi gav ca 2000,- for 3 måneder på jubii.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man skal evaluere kvalliteten af besøgende fra de online kanaler man benytter er der mange forhold man skal være opmærksom på, herunder:

  • Hvor nøjagtig er målingen?
    Jo større unøjagtigheden er, og jo lavere den samlede volumen er, jo større bliver usikkerheden. Med små og mindre tal kan unøøjagtigheden sagtens være så stor at talene næsten er ubruglige. Med meget små kampagner i nye medier kan man derfor lige så godt slå plat og krone om det er effektivt eller ej i stdet for at "spilde" tid på målinger :)
  • Hvor hurtigt konverterer folk?
    De online virksomheder jeg arbejder med, har konverteringer der strækker sig fra få sekunder og op til over 1½ år (fra besøg/download af software til egentligt salg). Kurven kan se meget forskellig ud for hver produktype, marked og ikke mindst brugermeografien fra det enkelte medie. Ofte oplever jeg dog at de konverteringer der kommer sent udgør en meget væsentlig procentdel. Så man skal ikke lukke sine konklusioner for hurtigt.

Der er selvfølgelig meget mere, men det var bare lige to af de ting mange folk glemmer :)

Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

e-tasker.dk - Nordens største online forhandler af tasker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)