Jeg har haft web udbyder i flere år. Men jeg er begyndt og få error 500 på det ene server. Og hvis jeg igen skal have en ny konto hvis det er pga load. Jeg har ikke haft fat i dem. Jeg faldt over de her Cloud server og tænkte om man kunne bruge dette til web server. Og hvis nogle kunne oplyse hvad det vil krave. Jeg har set på ServerHosting.dk Her starter man med 2GB memory rackspace.dk Her starter man med 256MB memory hvis der er andre som i synes er gode vil jeg også høre om dem. Hvor meget vil kræver det kan men køre webserver/mysql/ftp/mail og kan det lade sig gøre. Jeg synes at dem som tilbyder disse produkter taler meget teknik og ikke i løsninger. De vil måske ikke sælge det til andre end nørder. |
Lykkebjerg:Jeg har haft web udbyder i flere år. Men jeg er begyndt og få error 500 på det ene server. Og hvis jeg igen skal have en ny konto hvis det er pga load. Jeg har ikke haft fat i dem.
Jeg faldt over de her Cloud server og tænkte om man kunne bruge dette til web server. Og hvis nogle kunne oplyse hvad det vil krave.
Jeg har set på ServerHosting.dk Her starter man med 2GB memory
rackspace.dk Her starter man med 256MB memory
hvis der er andre som i synes er gode vil jeg også høre om dem.
Hvor meget vil kræver det kan men køre webserver/mysql/ftp/mail og kan det lade sig gøre.
Jeg synes at dem som tilbyder disse produkter taler meget teknik og ikke i løsninger. De vil måske ikke sælge det til andre end nørder.
Med en Cloud løsning fra f.eks. meebox.net kan du sagtens sætte det ønskede op. PHP, mysql etc. er open source dvs. det koster dig ikke noget. Afhængig af hvilken mail du vil have, kan du også finde forskellige som er gratis. Du kan også bruge din egen cloud som mailserver..
Hvis den kan trække den hjemmeside du ønsker og det kan betale sig for dig rent prismæssigt.. Så ja, så kan du bruge en cloud løsning.. Kig på det link til meebox.net som jeg har sendt.. De har forskellige standard servere som du kan bruge.. På dem er der allerede PHP, mysql etc. installeret :)