Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem hjælper dig?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg står midt i søsætningen af min nye virksomhed. men jeg bliver simpelthen nødt til at give fortabt med hensyn til selv at lave hjemmesiden, plakaterne og folderne. heldigvis er jeg bedre til at massere og coache end til at lave den slags :-)

hvem hjælper dig med den slags?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:23
Hejsa og velkommen til

Kan du ikke fortælle lidt mere om hvad du er efter? I mit tilfælde er det hovedsageligt hvad du forventer af din hjemmeside som har interesse.

Mvh Peder

P.s. Vi kan givetvis også godt få en af vores grafikere til at designe plakater og foldere sammen med designet til hjemmesiden hvis det skulle have interesse.

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 14:27
det drejer sig om en nystartet massage klinik hvor jeg også tilbyder stresshåndtering og flere forskellige coaching ydelser, workshops og deslige. jeg forventer ikke en hel masse af siden. den skal hovedsagligt bare eksistere, og fortælle at jeg findes. en lille kort tekst med hvad jeg tilbyder, et billede af mig og kontakt information var hvad jeg havde i tankerne.
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:30
Ok, såer vi nok ikke de helt rigtige til opgaven. Vi ville nok blive lige vel dyre.
Men hvis du lige venter lidt så er der nok en helt flok aminoer som gerne vil sælge dig en lidt mindre løsning (Det vil jeg da også gerne, syntes bare ikke lige jeg kan få mig selv til at anbefale os til sådan en opgave).

Du må have held og lykke med projektet.

Mvh Peder

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 14:33
tusind tak! og mange tak for dit svar. jeg håber at noget viser sig :-)

janne

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:42
  Hej Janne,

Du skal da være meget velkommen til at tage fat i mig.

I MediaMouse kan vi hjælpe dig med tryksagerne - både design, layout og produktion.

Webdelen vil jeg til gengæld mene at netop TakeTwo eller nogle af de andre web-Amino''er så som Christian fra Cygnet, Brian fra Inmende eller Martin Tygsen fra Venio kan hjælpe dig med .

Men omkring tryksagerne så tag lige fat i mig  - enten på emailen jesper snabelA mediamouse.dk  eller ring på 22 72 66 72.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42
Der er mange web host firmaer hvor du koober dit navn fra der som en ekstra giver tilbud paa en meget basic webside. Der kan man vaelge hvilken template osv og kan selv goore det meget let. Det er vaerd at checke siden det lyder til at hvad du har behov for ikke er over kompliseret.

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 14:45
maj:

hvem kunne det fx.. være? jeg kender slet ikke sådan nogle firmaer?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:49
Skal du have lavet en site, så kan jeg anbefale www.cimplesite.dk - Dennis fra CimpleSite kan også stå for tryksager m.m. da han samarbejder med et bureau der står for den slags. Bare sig Lasse B henviste dig ;-)

Dennis har stået for alt omkring en omfattende forhandler-portal for os, som sætter hans evner som både programmør og kreativ mester i godt lys ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 14:53
Lasse B

du er et dejligt menneske

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)