Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer til min webshop - www.office2go.dk

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob. 

Jeg synes det er en utrolig fin hjemmeside. Det første jeg fik øje på, var en glad mand. Som, i mine øjne, skaber 'tryghed' for kunden. 

Dine videoer er også utrolig gode. Det hjælper kunden utrolig meget. 

Fin side! :-) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Som andre også siger - så er det en flot side.

Jeg synes også at det er super godt med videoerne, men jeg synes du bruger alt alt for meget plads på forsiden til videoer. Det er godt at vise at der er gode videoer, men hvorfor ikke smide størstedelen ind under det enkelte produkt som de hører til?

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Tak skal du have - jeg er også glad, og er blevet specielt glad for alle de gode kommentarer der kommet.

mvh Jacob

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Grunden til at jeg lagde videoerne på forsiden er at de så er nemme og hurtige at finde. Der er flere steder på hvor man kan se dem - men de giver (efter min mening) nogle gode vejledninger på hvad man skal være opmærksom på når man køber et skrivebord eller kontorstol - også derfor skulle de være nemme at finde. I bund og grund var jeg lidt bange for at sidens brugere ikke ville kunne finde dem hvis de lå "gemt" længere inde på siden.

Mvh Jacob Holm

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg synes det er super fedt med den fokus og det arbejde I har lagt i video materiale på hjemmesiden og youtube.

Det må også være noget, I kan mærke kunderne synes godt om :)

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

Tak for det. Både ja og nej mht videoerne. Vi har naturligvis investeret nogle penge i at lave dem i et proffesionelt studie, for netop at kunne give vores kunder en god service. Vores koncept bygger jo på at man selv samler møblerne (ligesom i IKEA) for dermed at holde omkostningerne nede og dermed priserne. Og for at hjælpe mht hvordan kunderne samler møblerne har vi lavet samlevejledningsvideoerne. Samtidig har vi lavet vejledningsvideoer mht hvilke stole og borde man skal vælge, da det var min erfaring, at det var den samme historie som møbelsælgere fortalte hver gang også kunne vi ligeså godt lave en video - igen sparer vi lønomkostninger, og denne besparelse kommer kunderne til gode ved billigere priser. Der hvor hjemmesiden halter lidt er, at jeg har oplevet mange potentielle kunder komme ind på siden med forlader den igen uden at købe noget! Dette har naturligvis undret mig og det var derfor jeg spurgte om der var nogle der havde en ide til "dårlige" ting ved siden således at jeg kunne rette de fejl jeg ikke selv så for at få "bounce raten" ned.

Med alle de gode råd jeg har fået håber jeg naturligvis at vi får endnu mere succes med vores Webshop.

Mvh Jacob Holm 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot shop. Dog noterede jeg at du bør overveje bedre købsproces. De 4 trin er lige i overkanten og det burde være muligt at finde en extension/plugin som kan løse dette problem :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - tja jeg har ikke fundet noget endnu der virker bedre mht købsprocessen - hvis du kender noget hører jeg gerne om det.

Mvh Jacob Holm

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket system bruger du? 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dandomain - og deres webshop løsning

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)