Lidt ting jeg kigger på, når jeg vælger en CMS / shopløsning til mine kunder: - Alle løsninger, hvor man ikke har sitemap, unikke sidetitler, unik side beskrivelse samt nøgleord pr side, som standard, er ikke efter min mening noget jeg vil anbefale til mine kunder eller vil bruge selv. - Ud over det, skal der være nice url, slut med lange urls. - Når man køber en shop løsning, så skal den også være klar til sprog samt valuta versionering. - Hvis CMS/ shoppen betales pr md. så skal der være automatiske opdatering vedr. Scannet så er det ikke efter min mening, den mest modernet løsning, har lige fjernet en kunde derfra (shopløsning), da vi ikke kunne ændre i designet, som vi ville. |
Sonny: Jeg kan kun give Marcel den varmeste anbefaling. Han er super dygtig !
Dermed svarede jeg vist allerede dig Thomas, for jeg giver dig helt ret. Scannets SEO modul gør det ikke alene :)
Jeg syntes også at en shop anno 2007 bør bestå af disse ting, som modulet har. Det er på en eller anden måde blevet "basis" ting, som bare skal være der, så her er jeg helt på linie med de andre..Men, som Marcel siger, så kan der vel i teorien sidde en eller anden, som ikke vil have det... Haha.. Jeg har det f.eks. ikke endnu
og det er jo faktisk gået ret godt uden, men vil man helt til tops, så er det nødvendigt. Så jeg skal også ha´det snarest (syns bare at det var sjovt at se hvor langt man kunne komme uden).