Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

købe Søgeoptimering sammen med webshop ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt ting jeg kigger på, når jeg vælger en CMS / shopløsning til mine kunder:

- Alle løsninger, hvor man ikke har sitemap, unikke sidetitler, unik side beskrivelse samt nøgleord pr side, som standard, er ikke efter min mening noget jeg vil anbefale til mine kunder eller vil bruge selv.

- Ud over det, skal der være nice url, slut med lange urls.

- Når man køber en shop løsning, så skal den også være klar til sprog samt valuta versionering.

- Hvis CMS/ shoppen betales pr md. så skal der være automatiske opdatering

vedr. Scannet så er det ikke efter min mening, den mest modernet løsning, har lige fjernet en kunde derfra (shopløsning), da vi ikke kunne ændre i designet, som vi ville.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:19
Sonny: Jeg kan kun give Marcel den varmeste anbefaling. Han er super dygtig !

Dermed svarede jeg vist allerede dig Thomas, for jeg giver dig helt ret. Scannets SEO modul gør det ikke alene :)

Jeg syntes også at en shop anno 2007 bør bestå af disse ting, som modulet har. Det er på en eller anden måde blevet "basis" ting, som bare skal være der, så her er jeg helt på linie med de andre..Men, som Marcel siger, så kan der vel i teorien sidde en eller anden, som ikke vil have det... Haha.. Jeg har det f.eks. ikke endnu  og det er jo faktisk gået ret godt uden, men vil man helt til tops, så er det nødvendigt. Så jeg skal også ha´det snarest (syns bare at det var sjovt at se hvor langt man kunne komme uden).

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:27
Dato: 01-05-2007 22:19:06
Forfatter: Christobel

Tak for det, Majbrit Jeg synes også selv, jeg kan lidt hehe

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 22:32
Dato: 01-05-2007 22:26:50 Forfatter: Marcel Fuursted
Dato: 01-05-2007 22:19:06 Forfatter: Christobel

Tak for det, Majbrit Jeg synes også selv, jeg kan lidt hehe

Beskeden som altid (host - host ) Nej, det er helt i orden og du ved at jeg mener det  Resultaterne taler for sig selv (fra side 21 til side 4 på ordet Børnetøj, -det er da vist meget godt og dermed en anbefaling med hold i)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:47
Dato: 01-05-2007 20:57:18 Forfatter: Sonny Gronemann
Men jeg kan godt lide Niels ide om at det kunne være indbygget, men det har jo nok også noget med at tjæne penge.

Mvh Sonny

Naturligvis vil jeg også tjene penge på min shop, men jeg foretrækker at gøre det ved at have mange shops der betaler et fast beløb og derudover får de løbende nye moduler med i prisen.

Det er jeg sikker på at der er mange der foretrækker.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:02

fra side 21 til side 4 på ordet Børnetøj, -det er da vist meget godt og dermed en anbefaling med hold i

Kommer folk overhovedet om til side 4, personligt kommer jeg højest til side 2, inden jeg laver en ny søgning, men det kan jo godt være det bare er mig som er lidt underlig skruet sammen

Fra Viborg
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:18
Hej Niels

Jeg har også været inde og kigge på din side og den ser da også meget spændene ud, jeg tror også der er mange der vil bruge den form for webshop.

men der mangler nogle flere indformationer omkring de forskellige moduler, sådan som jeg ser det.

Den med mange betalingsmetoder kunne godt uddybes noget mere efter min mening, eller er de priser med i prisen.

Det var bare lige en jeg studsede over der inde for hvis det er dankort osv så er det ikke helt billig efter det jeg har læst

Mvh Sonny

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 23:23
Dato: 01-05-2007 23:01:36 Forfatter: magle

fra side 21 til side 4 på ordet Børnetøj, -det er da vist meget godt og dermed en anbefaling med hold i

Kommer folk overhovedet om til side 4, personligt kommer jeg højest til side 2, inden jeg laver en ny søgning, men det kan jo godt være det bare er mig som er lidt underlig skruet sammen

Nej, det gør de ikke og derfor skal der noget mere til nu, men i den branche, som jeg er i, er det da et ret ok ryk opad efter at Marcel har "tryllet" lidt.. Målet er side 1, -helt klart ! :)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:25
Dato: 01-05-2007 23:01:36
Forfatter: magle

Du er ikke underligt skruet sammen, men du skal forstå hvordan sådan noget optimering foregår og hvordan du laver en aftale på det. Aftalen var ikke, at vi ville flytte hende til side 4. Og optimering foregår ikke bare fra måned til anden med en ranking fra side 21 til side 1. Det er en kontinueerlig proces - og jeg tror faktisk hun fortsætter med at rykke fremad uden yderligere arbejde fra ReFocus'' side.
Men som sagt aftalen var ikke side 4 - det ville jo ikke give nogen mening! Det håber jeg også du forstår

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Viborg
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:43
Hej Mjbrit

Er lidt nysgeri hvad side er du på uden optimering

Mvh Sonny

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)