Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

købe Søgeoptimering sammen med webshop ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej  Alle

jeg har en forspørgsel

Jeg har været inde at kigge på nogle webshops og tillægsmoduler.

og der er jeg støt på at de tilbyder søgeoptimering for 200 kr pr md.

midt spørgsmål er så, om der er nogen der har erfaring med, hvor gode de optimeringer er, eller det er bedre at finde nogen der er pro til det, når man har fået lavet sin side færdig, da der jo nok er en del konkurrence og vi alle jo gerne vil ses, når vi nu har fået lavet en side.
håber i kan hjælpe

på forhånd tak

Mvh Sonny

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 11:50
Hej Sonny

Jeg er bestemt ikke SEO ekspert, men vil blot lige sige at det jo ikke behøver at være et spørgsmål om "enten eller", men sagtens kan være "både og".. (Håber at du forstår min pointe?)

Og så kommer det selvfølgelig også an på hvad det er der tilbydes ? Det skriver du ikke noget om, så det kan være svært at råde dig i den sammenhæng. Er det mon Scannets Meta-tags SEO modul eller er det noget med Adwords, hvor man tilbyder nogle klik, eller måske noget helt 3. Der er mange former for SEO, så jeg tror at du skal uddybe det lidt mere inden de rigtige eksperter her på Amino, kan råde dig

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Viborg
Tilmeldt 14. Nov 06
Skrevet kl. 11:57
Hej Majbrit

tak for din besked.

jeg er ikke så klog på området, men jo det var en scannet webshop og så kunne man købe det her tilægsmodul.

Mvh sonny

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:43
Hej Sonny

Hvis du vælger en ScanNet webshop, skal du ubetinget have søgeoptimeringsmodulet til de 200,- pr. måned med. Det giver dig mulighed for et sitemap, unikke sidetitler, descriptions og keywords på hver eneste gruppe og hvert eneste produkt. Og i din branche har du brug for alt, hvad du kan få af SEO gavnende foranstaltninger :-)

- og det betyder også, at du ikke kommer uden om professionel hjælp, hvis du skal gøre dig i søgeresultaterne for alvor. Det er jeg sikker på, Christobel kan give mig ret i.

God fornøjelse!

Fra Viborg
Tilmeldt 14. Nov 06
Skrevet kl. 17:23
 Hej Thomas

tak for dit svar.

der er lige nogle ting jeg skal have sat mig ind i der, og pro hjælp ja det bliver nok en nødvendighed

mange tak for hjælpen

Mvh Sonny

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:09
Dato: 01-05-2007 17:23:11 Forfatter: Sonny Gronemann
 og pro hjælp ja det bliver nok en nødvendighed

Det er godt du anerkender det allerede fra starten! ScanNets SEO-modul gør jo ikke arbejdet for dig (det er der ingen SEO-moduler der gør i denne verden ), men hjælper dig godt på vej - men tekster og linkbuilding vil jeg anbefale dig at få professionelle, som bl.a. mig selv og Thomas Rosenstand til at gøre. Ellers vil du højst sandsynligt hurtigt blive træt af det hele...

Men et godt råd er, når du har besluttet dig for nogle forskellige løsningsmodeller, så fremlæg dem evt. her på Amino, så vi søgemaskineeksperter kan komme med input og gode råd inden du går videre :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:37
Men jeg forstår bare ikke at det skal være en selvstændigt modul man skal abonnere på? Det er da noget der burde være bygget ind i shoppen. Dét vil være en salgsparameter der er til at forstå.

Det svarer til at man har en webshop, men for at få lov til at lægge produkter i den så skal man abonnere på et "Produkt-modul".

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:44
ScanNets shop er i sig selv en ret god webshop med de features du har brug for, når du starter en webshop. Den er møgbillig og derfor laver ScanNet "mange" pris-varianter afhængig af hvad du har brug for... Ingen tvivl om det burde være med automatisk, men du får en shop til næsten ingen penge med mulighed for at vælge det til og fra. Hvis du ikke fokuserer på søgemaskiner (Gud ved hvorfor du ikke skulle gøre det ), ville du da sikkert være glad for at kunne spare nogle håndører, ved IKKE at vælge det her modul...

Du kan iøvrigt læse lidt mere om ScanNets SEO-moduler her

/Marcel Fuursted

Fra Viborg
Tilmeldt 14. Nov 06
Skrevet kl. 20:57
Hej Marcel

Har været inde og læse på dit Link, vil nok kontakte dig når jeg er klar med min hjemmeside.

Men jeg kan godt lide Niels ide om at det kunne være indbygget, men det har jo nok også noget med at tjæne penge.

Mvh Sonny

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:11
Hej, Sonny
Du er velkommen!

/Marcel Fuursted

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)