Hej Alle jeg har en forspørgsel Jeg har været inde at kigge på nogle webshops og tillægsmoduler. og der er jeg støt på at de tilbyder søgeoptimering for 200 kr pr md. midt spørgsmål er så, om der er nogen der har erfaring med, hvor gode de optimeringer er, eller det er bedre at finde nogen der er pro til det, når man har fået lavet sin side færdig, da der jo nok er en del konkurrence og vi alle jo gerne vil ses, når vi nu har fået lavet en side. håber i kan hjælpe på forhånd tak Mvh Sonny |
Hej Sonny
Jeg er bestemt ikke SEO ekspert, men vil blot lige sige at det jo ikke behøver at være et spørgsmål om "enten eller", men sagtens kan være "både og".. (Håber at du forstår min pointe?)
Og så kommer det selvfølgelig også an på hvad det er der tilbydes ? Det skriver du ikke noget om, så det kan være svært at råde dig i den sammenhæng. Er det mon Scannets Meta-tags SEO modul eller er det noget med Adwords, hvor man tilbyder nogle klik, eller måske noget helt 3. Der er mange former for SEO, så jeg tror at du skal uddybe det lidt mere inden de rigtige eksperter her på Amino, kan råde dig