Hej eksperter! Hvad ville man skulle gøre, hvis man havde angivet moms de gange, man skulle sidste år, men dernæst opdagede, at man i momsangivelserne havde glemt en kvittering på noget indkøbt udstyr.
Må indrømme at jeg ikke ved meget om det, men jeg har hørt man kan bruge en "Efterangivelse" til at rette det hos SKAT. Det kan nok findes ved en omgang Google ;)
Du går bare ind på skat.dk under punktet moms og der finder du efterangivelse. Det er en pdf fil type du fylder ud. Du skal i princippet kunne bekræfte den direkte på skat.dk, men jeg ved det kan kikse, så skriv den også ud og send så til skattecentret
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
I en årsafslutningsperiode ville jeg gøre, som Cookie nævner.
Hvis det er indenfor regnskabsåret, ville jeg bare regulere kvartalet efter.
Helt enig. Har du en grænse for hvornår du ville efteranmelde. Selv ville jeg ikke (hvis det ikke var årsafslutning) efteranmelde købsmoms før det var ret stort beløb, men salgsmoms, hvor de kan hævde man trækker deres likviditet, ville jeg være mere tvivlende overfor. Hvis momsen var over 5-10.000 ville jeg nok efteranmelde salgsmoms, men har du en tommelfingerregel du selv ville benytte
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER