|
Jeg køber Cs5 for sjov til mig selv? - Jeg har på INTET tidspunkt sagt at jeg gør det for at tjene penge ind, for eventuelle tidligere køb af licens ;)
Jeg køber Cs5 for sjov til mig selv? - Jeg har på INTET tidspunkt sagt at jeg gør det for at tjene penge ind, for eventuelle tidligere køb af licens ;) |
Jeg synes nu, du skulle købe Illustrator for sjov, og så bruge det til at lave logoer med i stedet. Du vil nok løbe ind i kunder, der gerne vil have logoet leveret i vektorformat. MVH Thomas |
Nu er 200 kroner for et logo jo ret beskedent. Hvad får jeg for de 200 kr.? jeg har et logo jeg gerne vil have tilføjet noget på (en mund f.eks), kan vi snakke om det, eller er det færdige logoer du har liggende? Undskyld hvis jeg har overset det, men bruger du adobe fireworks (mere for nysgerrighedens skyld). |
Illustrator eller et andet vektor program ikke photoshop skal du bruge til at udvikle dine logoer i. 200kr er vel ok hvis du skal bygge en reference side op, så du senere vise hvad du har og kan lave. Fortsat god aften |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
På 99designs.com smider firmaer opgaver op, hvor du så kan byde ind med dit bud på et logo. Det logo der så bliver valgt bliver belønnet med den pris, virksomheden har sagt den vil give. Hvis det alligevel ikke drejer sig om pengene, så er det måske værd at checke den side ud og hente inspiration fra de andre, og måske, selv tjene lidt. God dag... :-) hilsen Thomas. |
Det kunne jeg da godt overveje. |
Savner lidt referencer :-) |
Jeg skulle gerne ha lagt 4 modeller ud på første side ;) |
Undskyld - min fejl! :-) Ha' en super dag. |