Oliver er ikke en del af programmet, men en af de mange børn der er bortført af enten deres far eller mor til et andet land. Oliver befinder sig i Østrig med sin mor - men i kan læse meget mere ved at klike på min signatur, som linker til en Facebook side som Oliver's far har oprettet.
Overvej om ikke du kunne dedikere din signatur til et eller andet godt formål i 1. kvartal
Hilsen Flemming
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Synes måske også det støtter et godt formål, og der er vel heller ikke tale om salg eller udlejning af signaturen for og give links juice, men blot skabe opmærksomhed omkring emnet.
Jeg så udsendelsen og som vordende far ved jeg slet ikke hvordan man skal forholde sig i den situation. Og rystende så lidt tid politiet åbenbart har til den slags sager.
Hej Brian Tak for dit svar - har ikke været opmærksom på den del. Hermed skal jeg så lade være med at opfordre andre til det!
Er det en endegyldig beslutning? - i så fald skal jeg nok fjerne den - hvis der kan gøres en undtagelse lader jeg den gerne stå til slutningen af 1. kvartal.
/Flemming
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Er det en endegyldig beslutning? - i så fald skal jeg nok fjerne den - hvis der kan gøres en undtagelse lader jeg den gerne stå til slutningen af 1. kvartal.
Hej Flemming,
Undtagelser er ikke mit bord, det er Martin Thorborgs. Som udgangspunkt er signaturen til eget brug, hvis du vil forhøre dig om undtagelsesmuligheder kan du prøve at anmelde dette indlæg og evt. få Martins vurdering. (Det går der ikke noget af mig for og vi to er lige gode venner bagefter :-))