Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overføre til webhotel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg får et community udviklet af en virksomhed, og når det er færdigt, skal det så f.eks. uploades til webhotellet som en zipfil, der skal pakkes ud?

Ligeledes tænker jeg på, at hvis jeg opdatere indholdet på mit community, går det så ud over brugerne. Hvis jeg f.eks. overskriver den eksisterende fil med en ny. Selve de brugere, som der er på mit community, de er vel oplagret på webhotellet, og det plads, jeg har til rådighed der, er det korrekt? Så det går vel ikke ud over dem. Jeg mener, at brugerne bliver vel ikke slettet, hvis jeg opdatere mit community med en ny fil?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:59

du ligger normalt filerne ind via ftp fil for fil. databasen ligges ind via web i database adm. interface. dette gør man normalt kun 1 gang.

Hvis man opdater sit system gøres det via systemet hvis det har indbygget opdatering ellers igen via ftp.

du kan med de fleste sætte systemet i "opdaterings mode" når man opdater når der ikke er mange på systemet.

Da data ligger i databasen ændre det jo ikke du ligger nye filer ind.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

Jeg tror at der er mange udviklings virksomheder der gerne vil hjælpe dig med at uploade dit nye site til dit webhotel, hvis du ikke ved hvordan man gør, så jeg vil anbefalde at spørge dem om dette.

Men ellers skal man som Lykkebjerg rigtigt nok siger, oftes uploade sitet via en FTP og databaser skal også nogle gange oprettes manuelt (f.eks. via phpmyadmin) eller du skal gå ind på et opretnings script som er blevet lavet til at oprette databaserne og opsætte systemet. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)