Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu sker der noget

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går nu og er rigtig spændt. Jeg har haft kontakt med mange forskellige webbureauer omkring mit projekt, om at få udviklet mit eget community. Hvis jeg skal have udviklet det helt fra bunden specielt til mig, så koster det en del mere end 100.000kr. 

Nu har jeg så snakket med nogle rigtig flinke folk fra Redweb, som gerne vil hjælpe mig. De kan lave de ting, jeg gerne vil have til mit community i Jomsocial til en god pris. Derefter kan de også tilbyde mig at lave et system specielt udviklet til mig, hvis mit community bliver populært, og jeg får flere midler til rådighed. Jeg er i hvert fald glad for, at det er det samme firma, som skal lave det hele.

Jeg er rigtig spændt, men meget nervøs. Der er stadigvæk mange ting, som skal klarlægges, og jeg mangler råd omkring markedsføring, annoncer, osv. Jeg har aftalt med Redweb, at jeg først kommer på besøg, når jeg har klarlagt disse ting, da jeg gerne vil have alt i orden omkring de andre ting, som spiller ind, når man starter noget nyt. Det er mange penge for mig at bruge, så jeg ønsker at være så forberedt på alt det jeg kan, som er muligt. 

Derfor er jeg egentlig meget interesseret i at spørge om, hvem jeg kan henvende mig til. Er det de lokale væksthuse, jeg kan snakke med? Ligeledes omkring affiliate marketing og annoncer osv. Er der folk, man kan snakke med det om?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må åbne lidt mere om hvilke områder dit community skal dække for at nogle har mulighed for guide dig nogle veje ang. affiliate kan du eks bruge google, euroads, partner-ads, med flere.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)