Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Høretelefoner

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil høre om nogle kan have en idé om hvor jeg kan finde et sted at få produceret/Købe nogle gode kvalitets høretelefoner som så skal gøres unikke i form af udsmykning. Nærmere beskrivelse haves men holdes for mig selv i 1. omgang :)

Jeg tænker kina/indien ect. Men hvordan kommer jeg i kontakt med nogle som kan det jeg har brug for? 

Mvh.

Jonas

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:09

Tjek Zound Industries - har selv før snakket med dem.. Kan dog fortælle dig, at du skal bestille en minimum af 5.000 styk, forme skal laves, tekniske tegninger skal frembringes og andre ting - i alt løb det op for mig på cirka 3.2 mill kroner..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 12
Skrevet kl. 17:09

Det kan self også være i DK eller andre steder.. Bare det er til en ordentlig pris naturligvis .. 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 17:15

Altså hvis du vil have kvalitet, så kontakter du ikke bare en producent i Kina og laver nogen høretelefoner.. Derudover skal du finde på det tekniske, altså lyden så du ikke bare får en kopivare medmindre du vil have dette!

Som jeg skrev i den første, så kontakt Zound Industries - de er fra Sverige og de kan lave dit private Label, men det koster som sagt minimum 3.2 mill kroner at starte op..

Så det er ikke bare lige til.. Men med Zound Industries, kan du udvikle designet og så bestille 5.000 styk og så prøve at afsætte det på markedet. Produktionstiden fra start til slut, er mellem 1 til 2 år..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 12
Skrevet kl. 17:30

Tak for svar!

Det skal ikke være bose/b&o kvalitet.. 

Men noget simpelt standart alla orginale apple fx. Ikke noget fancy - Det er designet det primært skal sælges på. Noget nyt som ikke er lavet så meget før.

Men som sagt tak for din tid - tror dog jeg må se mig om efter et andet sted :) 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 18:45

Problemet er blot, at du nok ikke får det meget billigere - men de har forskellig kvalitet.. Hvis du kontakter en i Kina, så er det meget sikkert at du får en kopivare og det vil jo ikke være godt at sælge!

Nu skal jeg ikke blande mig i din ide, da du ikke har spurgt om det :) Men jeg ville ikke foreslå dig, at kun have fokus på design og ikke kvalitet. Folk vil virkelig gerne have kvalitet og hvis du kan lave bedre lydkvalitet - men lige så godt design som Beats, så har du en god plan..

Der er desuden en forholdsvis god avance på høretelefoner, ved fx at Beats koster maks 350 kr stykket og bliver solgt for 2.500 kr.

Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan altid søge på alibaba.com

mvh

Frans

Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 18:58

Har gode erfaringer med ebay. OKAY kvalitets høretelefoner til ingen penge.

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 19:13

KennM:
Som jeg skrev i den første, så kontakt Zound Industries - de er fra Sverige og de kan lave dit private Label, men det koster som sagt minimum 3.2 mill kroner at starte op..

Synes beløbet lyder urealistisk højt, med mindre vi snakker B&O kvalitet. Du nævner tidligere at det er for 5.000 hovedtelefoner, hvilket vil give en stykpris på 640 kr.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:19

Jeg synes også det lyder lidt voldsomt.. Gå på jagt og få en masse tilbud samt informationer mv. om firmaerne..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)