Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til API søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal sælge digitale produkter via en web-shop, og havde egentlig besluttet mig for en Dandomain-shop.

Nu viser det sig at produkterne jeg skal sælge stilles til rådighed via en API (WEB-service). Selv om jeg er rimelig IT-velfunderet er API og kodning sort snak for mig.

Kan en sådan API overhovedet integreres i en Dandomain-løsning, eller skal jeg hellere bruge andre løsninger ? Egentlig ville jeg gerne fortsætte med Dandomain da jeg er rimelig velfunderet i opsætning og design af denne ?

På forhånd tak

 

Kim :)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 59
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg har aldrig selv leget med en Dandomain løsning, men så vidt jeg kan læse mig frem til på nettet, er det muligt at importere produkter til shoppen(kræver muligvis et ekstra modul).

Hvis det er muligt at importere produkter til Dandomain, enten som CSV eller XML. Så kunne man lave en service, der hentede produkterne ud fra det API du har adgang til og konverterede det til CSV eller XML. Man kunne derefter importere dette udtræk i Dandomain shoppen.

Nogen der har mere kendskab til Dandomain kan måske bekræfte at det er muligt at importere produkter og om det er muligt at lave disse importeringer automatisk.

Med venlig hilsen

Søren Sieg Jensen - www.helpsoft.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Tak for dit svar. Jeg har netop idag fået bekræftet fra Dandomain at deres webshop ikke kan håndtere API, så jeg må finde andre løsninger, men véd ikke lige hvad.

Hilsen Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 59
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver heller ikke nødvendigvis at være Dandomain der håndtere API'et, men kunne lave udtrækket et andet sted. Dandomain skal bare kunne håndtere at importere produkterne.

Med venlig hilsen

Søren Sieg Jensen - www.helpsoft.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)