Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate til smykker og dyrerer accessories

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

har søgt lidt på affiliate partnerprogrammer, men det er jo en jungle. Hvordan finder man frem til den udbyder, som passer til ens brand.

Jeg sælger smykker og andre accessories med fokus på prisklassen 1000+, så et program med pris pr salg er forholdsvis attraktivt.

Derudover har jeg en kone som er stylist og her snakker vi produktpakker på 1.400 - 8.000 - men har egentlig ikke en shop. Vi kan dog putte produkterne ind i vores smykke shop, og dermed få tracking på.

1) hvis man snakke pris pr salg, hvor meget skal man så regne med at tilbyde for at det vurderes som interessant - når man snakker % af salgsprisen.

2) er der nogen som kender/har erfaringer med affiliate firmaer, som har annoncører, der finder sådan et segment interessant - eller er det bare at tilmelde sig og håbe man rammer rigtigt.

3) Nogen der har erfaring med affiliate programmer på serviceydelser (altså IKKE fysiske produkter).

mvh stig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste affiliate har konto hos alle netværk, men de har nogle de fortrækker frem for andre.

Det bedste du kan gøre er at tage en snak med de forskellige netværk der er i DK, se om du kan lide personen og hvad de siger. Se om prinserne ligger inden for hvad du er villig til at betalte - Her tænker jeg på oprettelse, månedligt gebyr og override.

1. Du skal kigge på hvad du kan betale i kommission - Der er sikkert forskellig avance om det drejer sig om eks guld, sølv og diamanter eller evt på de forskellige producenter

2. Jeg har ikke lige kigge alle netværk igennem, men mener at have set smykke sider på flere netværk gennem de sidste par år.

3. Ja - Har stået for mange forskellige affiliate programmer i UK - Så du kan bare skyde løs eller ring til mig på 30 411 411, så bruger jeg gerne en time på at svare på de spørgsmål du har.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)