Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg blevet snydt af 3 ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi købte en iPhone 4S for noget tid siden, hvor vi var så uheldige at den blev stjålet 3-4 dage efter i en butik.

Vi blev tvunget til at betale for en ny iPhone samt et nyt abb., så vi nu havde 2 abb. men kun 1 telefon.

Jeg indvilligede så i at betale for det ene abb. da jeg skal bruge det, men nu dur sim kortet ikke i min reserve telefon (Nokia 5310).

Har Googlet det og det er blevet diskuteret på diverse forums, hvor folk skriver at man ikke kan benytte de nye 3 sim kort i ikke 3G telefoner.

Dette blev vi overhovedet ikke informeret om, for så havde vi aldrig nogensinde kastet os ud i den aftale.

Er det mig der tager fejl - eller dur deres sim kort ikke i ikke-3G telefoner.

Og hvis de ikke gør det, er jeg så ikke blevet snydt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17

Jeg ved ikke om det er dig der tager fejl, da jeg aldrig har haft 3.

Jeg kan ikke få det til at hænge sammen med at du skulle blive snydt. Der står sikkert nogle regler, informationer m.m et sted, og det kan også være du har fået et ''hæfte'' med det.
Men de burde nok informere dig om det, helt klart! 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:18

JaskoB:

Altså det er nu engang ikke 3Mobil's problem at du ikke læser din kontrakt, desuden vil jeg mene at det er ret åbentlyst at deres målgruppe er "folk med 3G mobiler" - hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke du har fat i noget her overhovedet, det er selvfølgelig ærgerligt med din telefon, men der er ikke andet at gøre end at få fat i en ny telefon og kommer videre.

Tough luck :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:23

3 sælger udelukkende 3G mobiler, men det skal selvfølgelig stå i deres betingelser, hvis abonnementet kun virker til 3G telefoner.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 00:24

Jeg forstår bare ikke når jeg står og snakker med manden i 45 min. om at vi så kun køber den ene ekstra 3 telefon til det eksisterende abb. og så at vi bliver nød til at købe et ekstra abb. til, at man ikke bliver informeret om, nååeh ja det dur kun hvis du har en 3G telefon.

Tror jeg skal ned og have en snak med ham igen.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:26

JaskoB:

3 og Oister simkort, virker kun i 3G mobiler. Om du er blevet snydt skal jeg ikke kunne sige, men det er i hvert fald ikke en god aftale du har lavet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:09

Du har købt en telefon med tilhørende abonnement. Det er ikke 3's problem om du vil benytte simkortet in en anden telefon.

Men en anden ting. Hvilken størrelse simkort skal du bruge i din 5310? iPhone bruger jo et mindre simkort.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 01:11

Sælger var udemærket godt klar over at vi stod med 2 x 3 abb. og 1 3G (iPhone 4S) telefon, så det er da underligt at han ikke informere om dette. 

Har også fået et normalt sim kort (altså ikke et mini)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 06:56

Er det ikke bare at finde den billigste 3G mobil på markedet, evt. en brugt, så er problemet jo løst.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 07:14

JaskoB:

Sælger var udemærket godt klar over at vi stod med 2 x 3 abb. og 1 3G (iPhone 4S) telefon, så det er da underligt at han ikke informere om dette. 

Du mener altså sælger skulle gætte sig til at du har en reservetelefon

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)