Go’ aften amigos!
Jeg håber i har haft en god jul og et fantastisk nytår. Jeg håber at 2012 bliver et år, hvor i får søsat alle jeres gode ideer, og får dem forvandlet til succeser. Jeg har som så mange af jer andre en ide, som jeg gerne vil udføre. Har snakket med nogen omkring ideen, og fået noget feedback på den, så det er ikke ligesom mange af de andre ideer jeg har haft, hvor det ikke er gennemtænkt. Nu er det så tid til, at jeg skal finde en partner til projektet.
Jeg vælger ikke at skrive en hulens masse, om ideen, i det åbne forum. Men selvfølgelig får i noget at tage udgangspunkt i, så jeg forhåbentlig får nogle henvendelser fra folk, som godt kunne have interesse i projektet.
Projektet omhandler de danske biografer, nye film, og anmeldelser Projektet kan tjene hjem, ved at sælge produkter Projektet håber jeg, kan blive til noget stort, på grund af de mange muligheder.
Jeg skriver gerne mere til folk, som kunne have interesse i et projekt, hvor de 3 nævnte ting, er fundamentet for ideen. Skriv løs i PB – har lige tømt indbakken, så er klar til et år med nye beskeder :)
Til sidst skal nævnes, at du helst skal være over 18 – jeg kan godt gå med til undtagelser. Du skal kunne gå ind i projektet med engagement og lyst til at arbejde for, at det bliver godt. |
Hejsa,
Det lyder som et gennemtænkt projekt du vil starte op - der var lige en ting jeg studsede over, du skriver ikke rigtig hvad du søger en partner til. Er det sådan generelt drift af website, er det kreativ fremstilling, grafisk design, kundebetjening, b2b, affiliating - eller er det bare alt, så længe man er interesseret i emnet?
Jeg ønsker dig held og lykke med at finde den rigtige og god vind med projektet.