Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor personligt skal det være?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger også model b i mine nyhedsbreve. Jeg tager altid udgangspunkt i butikken, og hvad der sker her og altså ikke i mit eget privatliv. Model a hører, for mig, til i en anden genre (dagbogsskrivning, feriepostkort etc.).

På min side har jeg præsenteret mig og skrevet lidt om, hvem jeg er for at give min butik identitet, det synes jeg er vigtigt, når man har med en netbutik at gøre - derudover vil jeg ikke belemre mine kunder med anekdoter fra mit eget private liv i f.eks. nyhedsbreve. Så for mig er der også en grænse for, hvor personligt det skal være.

Line

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:34
Personligt information får et firma til at se lille ud med det samme og kan komme til at se uprofessionelt ud.

Men det kommer an på forretningen.

Vores firma www.terralogic.co.uk har et image af at være et stort firma på grund af den måde vi har oprettet websiden på men vi er faktisk kun 5 personer bag det.

Men da din business er børne tøj og du ikke har behov for at ligne et kæmpe firma er noget personligt information godt.

Men du skal passe på at det ikke bliver for meget. Bare lidt til at kunder syntes at din historier er hyggelig, at du har god kendshab til dine produkter og at du bliver lidt mere end bare en butik.

Hvis du ser på innocence smoothies og juicers webside (i har dem i Danmark nu tror jeg) så har de en lille historier på deres side om hvorfor de begyndte på deres business http://www.innocentdrinks.co.uk/us/?Page=our_story

Det er en historie som alle kan have forståelse for da alle godt vil bakke dem der har en passion.

det er en dame der har oprettet et firm der sælger økologiske produkter. der er en side om hvorfor hun begyndte på det.

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:32
Det ser ud som om, der ikke er en rigtig eller forkert løsning - og sådan er det jo som regel.

Hvorfor ikke teste de to modeller overfor en del af dine modtagere af Nyhedsbreve og se reaktionen. Er der en af modellerne der virker bedst.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:49

Ja, det kunne man jo godt. Men jeg tror nu mere man skal tage stilling til om det er en del af ens brand at være personlig. Jeg tror såmænd ikke man kan hæve omsætningen blot ved at gøre det i et nyhedsbrev.

Men det har sat lidt tanker i gang med den feedback som er givet her - og jeg vil nu mene at jeg holder mig til den nuværende stil, hvor jeg skriver personligt og i et uformelt sprog - men beholder min personlige verden for mig selv :·)

Hilsener Helle

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)