Hvis det er relateret til mobiltelefoner, mobilabonnementer eller bredbånd, så kan jeg give dig et godt tilbud på bannerannoncering i højre side af mobiltjek.
Jeg tror sku også der ville komme sure miner, hvis jeg begyndte at svare alle indlæg, med den samme smøre om økologiske gullerødder og halmdyrkning.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Han beder ikke om at man copy paster et indlæg ind, som man har postet 4 gange samme dag i andre tråde.
Mikael skriver det samme i ALLE tråde. Det er da irriterende og SPAM.
Kender trådstarter (Martin) også alle disse tråde (4), som du påstår alle er kopieret af Mikael ?
Beder trådstarter om at kun få private mails ? Kan der i et offentlig forum ikke gives gode råd ? i dette tilfælde omkring SEO ?
Som indehaver af SEOportalen.dk kan det da ikke forventes at du bidrager med noget positivt ? til ikke seo kyndige, gruppen som jeg også tror trådstarter (Martin Dalsgård) også falder ind under ?
Du kunne jo når du selv tager det op offentligt "fortælle" lidt om segmenter og målgrupper, du starter selv det offentlig og ikke i en privat mail til trådstarter eller Mikael.
Det er ikke dig der starter tråden, og det må være denne der afgør værdien af rådene og ikke dig som deltager og "dommer" overfor god og dårlig rådgivning.
for at nye bruger ikke skal tro skal give tråd starter også input som alle de andre gjorde er morator opgave vis en mener gør noget forkerte derved anmelde indlæg
nå men læs det alle nye bruger og husk ingen mudderkastning det ender med
husk vær positive og altid hjælpsom over for selv måske din værste konkurrent det belønner at være venlig i sidste ende
lad os så få en dejlige søndag og resten af år 2012 og gerne også næste år igen for evighed tid er vi alle positive overfor hinanden og hjælper hinanden i en positive ånd , der giver glæde på hele amino.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Der er ingen grund til at blive sure på hinanden. Mikaels indlæg er fint.
Nicolaj: Har sendt dig en PB.
jeg kommenteret ikke hans indlæg da det bare medføre en lang mudderkasttning tråd , jeg håber frem over vis han mener frem over jeg gør noget forkert anmelde indlægget som der står , kom i god i gang på amino.dk http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx
men når kigges i tråden ligner det ikke fordi noget vejen indlægget der er andre ligeså kunne skrive om , en venlige tone kommer man dog længste med og lad os så komme videre med at give råd til tråd starter desuden står i indlægget send gerne pm altså derved skrives det er ikke kun pm der ønskes
Hvis han ønskede viden om seo, er jeg sikker på, at han nok selv skal komme og bede om det.
Vi bør holde os til tråden og det betyder, send en PM eller spørg ind flere detaljer.
- ellers er der da ikke nogen, der gider at spørge om noget herinde mere.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Der er ingen grund til at blive sure på hinanden. Mikaels indlæg er fint.
Nicolaj: Har sendt dig en PB.
tråd starter mener det er ok med mit indlæg ok og det vel det der betyder noget at den kunne bruge det til noget for som han skriver send gerne pm , han har ikke klaget over nogle har skrevet noget , indtil videre
lad os så få en positive resten af søndagn uden noget negativt energi , lad os hjælpe tråd starter i stedet for mudderkastning