Jeg er helt enig. Det er dog svært at specificere en konkret målgruppe, før man har kørt et koncept ud. Hvis jeg dog skal komme med et bud må det primært være en målgruppe af begge køn mellem 18-50 år.
Jeg er helt enig. Det er dog svært at specificere en konkret målgruppe, før man har kørt et koncept ud. Hvis jeg dog skal komme med et bud må det primært være en målgruppe af begge køn mellem 18-50 år.
Mht. Facebook annoncering og Google Adwords har vi allerede en strategi klar.
Med venlig hilsen, Martin
mellem 18-50 år er cirka lidt over 50% af befolkning i danmark det er stor målgruppe vis der er så mange emmer må man kunne dele dem op og rette imod hver målgruppe med forskellige midler alle kan ikke rammes med samme ting
jeg ville lave verdens bedste hjemmeside
være social aktive overalt især facebook google plus og twitter
få masser af videoer på siden
blogger løs på siden
skrive løs med press meddelser ud
vær aktive alle relevante forummer
hav en vis stædig vær aktive overalt og vilje til at vinde og den iværksættere passion gør du vinder
-og man opdeler ikke målgruppen i målgrupper, det hedder segmenter.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media