Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress themes?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

Edin:

Bare det er brugervenligt, så det lige meget om det er gratis eller et købt tema! :o)

Hvordan ved man om den er brugervenlig ?

vis man selv synes siden er bruger venligt ellers kan man spørge sine venner om det er bruger venlig side tema man vil bruge

jeg ville nok købe temaer der findes flere bedre med ved enkel emmer er gratis bedste mit stripdanmark er bygget af købe temaer da det dækket bedste mine behov der fandtes ikke et gratis tema

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09

Da du er en begynder inde for affiliate-junglen, så ville jeg helt klart anbefale dig et gratis theme, i stedet for at købe et.  Så er du nemlig fri for pengene går tabt, hvis du ombestemmer dig. 

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 14:18

Det er sådan set ligegyldigt om dit WordPress-tema er købt eller det er gratis, hvis du ønsker at hive penge hjem på AdSense, men det er dog alligevel en fornuftig idé at finde et tema, der er brugervenligt og præsentabelt.

Du skal naturligvis ikke tænke for meget på designet i forhold til affiliate, men mere på dine tekster og din linkstruktur. Det er dog også en god idé at finde et gratis tema hvor HTML-koden er bygget fornuftigt op, så søgemaskinernes crawler-botter kan finde rundt på din hjemmeside

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:31

spæmdende

http://pension-tips.dk/ -  En er hjemmeside, hvor jeg hjælper og skriver information omkring pension .

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:33

Nesuz:

Edin:

Bare det er brugervenligt, så det lige meget om det er gratis eller et købt tema! :o)

Hvordan ved man om den er brugervenlig ?

Dette kommer helt an på hvor dine evner ligger inden for wordpress..

Nogle gøre dem utrolig brugervenlig, mens andre regner med at man selv kan ændre nogle ting uden at have den store forklaring. Hvis det er gratis wp themes, så kan du jo altid hente dem ned og se/prøve selv og finde ud af om den er noget for dig, eller er der sikkert andre som har skrevet om de forskellige themea derude som har i forvejen bedømt dem.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)