Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

flybilletter (priser)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg har også samme resultat med de forskellige "billige søgesider", jeg kender dog efterhånden de flyselskaber som flyver til de destinationer jeg normalt bruger. f.eks. Continental Airlines til de forskellige destinationer i staterne. Ryanair og Airlingus i europa osv, men kender ikke meget til asien...

Er ret så enig med de andre i at en halv time ved skærmen ofte spare en masse penge!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:28
Dato: 30-04-2007 21:52:25 Forfatter: Mads Singers
Ja jeg har også samme resultat med de forskellige ''billige søgesider'', jeg kender dog efterhånden de flyselskaber som flyver til de destinationer jeg normalt bruger. f.eks. Continental Airlines til de forskellige destinationer i staterne.

Interessant. Jeg overvejer en lille tur rundt i Californien, og har derfor kigget lidt på billetpriser. Hvis jeg sammenligner priserne på Continentals site med nogle af de portaler jeg har søgt på, så er Continentals priser ca. dobbelt så høje. Hvad er tricket til at finde de billige billetter?

mvh Carsten

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:38
Det er skam ikke altid, at man kan finde de billigste billetter direkte hos flyselskaberne. Ofte kan online rejsebureuaer som Supersaver og Mr.Jet sammensætte billigere rejser, specielt hvis det er på Long Haul ruter med en eller to mellemlandinger.

Generelt gælder det om at sammenligne prisen fra en masse af de forskellige onlinerejsebureauer og flyselskaber for at være sikker på, at man finder den billigste flybillet.

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:09
Jeg må godt nok indrømme jeg sjældent kommer helt til Californien, plejer at være Miami, ny eller Caribien når jeg vender snuden derover og det plejer altid at ske for max 4000-4500 kr hvilken jeg synes er en god pris og ikke noget jeg kan finde billigere. Det skal dog siges jeg er ret fleksibel med rejsedage så rejser normal ikke på de ofte dyrere fredag/søndag. Jeg har dog også det krav når jeg rejser til de vestindiske øere at jeg vil derover på 1 dag, det kræver så man skal tideligt op og skifte fly engang eller 2 i us, men hader at skulle overnatte engang på vej derover da jeg føler jeg spilder for meget tid på det, continental er normalt de eneste der kan strikke en "en dag''s" rejse sammen, specielt hvis man som mig ikke altid bestiller i så god tid :)

Mvh

Mads

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)