Fin hjemmeside. Ser prof ud. Har nogle forslag til smårettelser på forsiden.
Du bruger store bogstaver en hel del. Det gælder fx på den øverste del af forsiden. "DE PROFESSIONELLE VÆLGER OS FORDI ... VI HAR OVER 2000 VARENUMRE PÅ LAGER, GOD KVALITET OG LAVE PRISER". I overskrifter kan du sådan godt bruge store bogstaver, men jeg synes, du overdriver det lidt.
Nederst er der nogle tekstafsnit, bl.a. "Digos.dk er et online byggemarked og her finder du kvalitetsvare" - ret kvalitetsvare til kvalitetsvarer, fordi det er flertal.
"... inden for bl.a. befæstigelse..." - Dét ord kender jeg ikke: befæstigelse! Handler det om noget med at fæstne - altså fastgøre noget? Så tror jeg, du skal over i at bruge et ord som fæstnelse.
"... søm, skruer og bolde" - mener du virkelig bolde som i fodbolde? Nej, jeg tror der skal stå bolte... ;-)
"Hos digos.dk lagerføre vi også..." - ret lagerføre til lagerfører.
"... alt i maler værktøj som ..." - ret maler værktøj til eet ord, malerværktøj - du har jo selv skrevet malerruller to ord længere henne.
"... forlængerstang til rulller..." - ROLIG NU! To l'er i ruller er nok! ;-)
"... tilbehør. se hele hovedmenuen her" - sæt punktum efter her, og ret se til Se, fordi ordet starter en ny sætning.
"... service, overskulig butik..." - ret overskulig til overskuelig.
"Handel trygt hos digos..." - ja, Handel er et af disse forfærdelige bydemådeord som hamr, og cykl m.m. Enten skal du skrive Handl (forfærdeligt ord!), eller også skal du ændre sætningen, så der står: "Du kan trygt handle hos digos..."
Det er gode produktfotos (har du selv taget alle fotos?), og anvisningerne er enkle at følge (har dog ikke prøvet at køre et køb helt igennem). I det hele taget virker hjemmesiden nem og overskuelig.