Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Igang med seo

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Jensen:

Jeg vil ikke sætte mig så meget ind i seo, her til at at starte med. Jeg vil bare lige lære de basale 'tips&tricks', som kan få mine side op. Som eks Backlinks, Bruge de samme sætninger tit, og meta description.

Mht. Mea description hvor skal jeg såbare sætte det ind? Bare et sted på siden - ligemeget hvor? Forsiden?

Hej Casper

Først og fremmest skal du vide, at meta tags som sådan ikke benyttes af Google til ranking formål mere: "Meta Title" er unødvendigt - brug almindeligt title tag i stedet, "Meta Keywords" benyttes ikke af Google længere (læs mere om meta keywords problematikken her) og "Meta Description" benyttes heller ikke til vurdering af din hjemmeside. Sidstnævnte er dog værd at udfylde alligevel, da du på den måde selv bestemmer tekstuddraget som vises på Google.dk, og derved lettere kan kommunikere et skarpt budskab ud, og derved tiltrække flere besøgende fra søgemaskinerne. Description skal på samme måde som dit title-tag være unikt for hver enkelt underside, hvilket betyder at taggene skal være tilgængelige på samtlige sider på din hjemmeside, men unikke allesammen.

Et af de mere generelle råd som jeg vil give dig, er at du skal målrette hver enkelt underside ét søgeord. Start med at benytte eksempelvis Google Keyword Tool, for at sikre at folk benytter de samme søgeord som dig - du bliver hurtigt overrasket over, at kunder kan benytte helt andre ord end dig.

Sørg derefter for at skrive en UNIK tekst af en hvis længde, (se evt. på konkurrenterne og benyt ikke væsentligt mindre tekst end dem på de samme søgeord). Lad dit søgeord indgå 3-4 gange for hvert 100 ord som du skriver, samt i din overskrift, url og title. Hvis muligt, så del teksten op i mindre afsnit med en sigende underoverskrift.

Byg herefter interne links og eksterne til dine undersider, med varierende ankertekster - gerne indholdende dit søgeord i en eller anden forstand.

SEO er som sagt en kompliceret størrelse, hvorfor man skal tage højde for en masse elementer. Følger du ovenstående basale råd, skulle du dog gerne være godt på vej.

Held og lykke

/ Emil Blücher

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13

Tak for linket til video!
Det var jo utroligt brugbart, og nu er jeg jo nærmest ready to go!
Nu behøves jeg ikke at læse de store bøger, da jeg ikke ønsker at gå så meget i dybden med det.

Seriøst.. Tusinde tak :-).

Er det din video? 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:16

Ja det er mine, jeg har også andre se dem på min kanal her: Se dem her

Glad for at du kunne li den Wink

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45

Casper Jensen:
Guuud, hvor har jeg fået det af vide mange gange.

Så er der jo nok noget om det...

Casper Jensen:
Mht. Mea description hvor skal jeg så bare sætte det ind? Bare et sted på siden - ligemeget hvor? Forsiden?

I headeren på alle dine sider. Der findes rigtig mange wordpress plugins der kan hjælpe dig en hel del med dette. Bare søg på nogle SEO plugins så skal du nok finde noget.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:10

Hej Casper Jensen hvis du har bare et nogenlunde engelsk så tag et kig her: inlineseo. og få så en youtube kanal hvor du laver nogle sjove, gode og informative videor. dernæst så tag et kig på at få en god facebook side op og stå, her finder du meget mere om facebook godt nok på engelsk. men who cares så længe det er godt nok. Brug også gerne anyhed.dk til at bookmarke dine artikler.  og her er der meget mere om Google+ knappen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:11

få google plus ,facebook ,twitter på siden en masse social aktive sker

få masser af video på siden

få masser links til siden

få lavet masser af unikt tekst på siden

opdatere tit på siden lad der aktivt ske noget på siden

lav interne links struktur på siden

køb domænet der omhandler dit emme