Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside for en kunde

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

For en kunde er jeg i gang med at undersøge marked.

Virksomhed A skal have et stk hjemmeside, til præsentation af hans produkt, samt lidt inspirations sider til hvad hans produkt kan bruges til, disse sider skal kunne slås til og fra alt efter høj sæson. Det er påske, jul. efterår samt en general side.

Der skal være diverse kontakt info, lidt om firmaet og lidt om hvor produktet kan købes i de forskellige lande.

Han sælger i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Tyskland

Jeg forstiller mig en hjemmeside med de sprog samt Engels, altså noget med man kan slå over på sprog.

Tekst oversættelse søger vi selv for.

Det som er vigtig med en ny hjemmeside, er at den er bygget op meget SEo venligt. Det er vigtig for min kunde at han ligger godt i google på de forskellige sprog.

Hvad budget skal vi regne med en sådan hjemmeside skal ligge i og hvem kan anbefales til sådan et job ? Der vil for den rette virksomhed komme flere hjemmesider, så er på udkig efter et godt billig og stabil firma.

/EDIT/ Hvis du ikke er tilpas med at give et budget bud i tråden, så skriv gerne en privat besked.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Albertslund
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:46

Hej

Du er meget velkommen til at kontakte os i Wizkids, vi har tidligere erfaring i disse opgaver omkring udvikling.

Du kan se vores cases her

Vi kan kontaktes på info@wizkids.dk eller via kontakt formularen på vores hjemmeside!

Fra København N
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 60
Fra  Orango ApS Skrevet kl. 17:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil helt klart anbefale en Prestashop løsning.

Du kan bruge Prestashop CMSet som et online katalog, hvor du kan oprette produkter og senere evt. sælge produkterne over nettet.

Desuden er systemet perfekt, hvis siden skal være på forskellige sprog.

SEO mæssig er det også rigtig godt, da du kan skrue på samtlige SEO parameter som Google kigger efter.

Send mig gerne en mail på jm@orango.nu eller se www.orango.nu så kan vi se, om vi kan finde en løsning indenfor jeres budget.

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 18:18

Der skal ikke sælges over nettet. Det klare de forskellige grossister i de forskellige lande.

;)

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 19:04

Vi har et super godt CMS system du kan afprøve. Der er flere forskellige udgaver fra 199,-/md med flere sprogpakker og rigtig god SEO.

Du kan lege lidt med en gratis demo ved at gå ind på http://ewebsystems.dk/hosted-cms/ og bestille en gratis demo eller skriv till mig på mof@ewebsystems.dk så sender jeg login.

Godt nytår!

Hvis du har spørgsmål så skriv :-)

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 19:14
Jens Mikkelsen:

Vil helt klart anbefale en Prestashop løsning.

Du kan bruge Prestashop CMSet som et online katalog, hvor du kan oprette produkter og senere evt. sælge produkterne over nettet.

Desuden er systemet perfekt, hvis siden skal være på forskellige sprog.

SEO mæssig er det også rigtig godt, da du kan skrue på samtlige SEO parameter som Google kigger efter.

Send mig gerne en mail på jm@orango.nu eller se www.orango.nu så kan vi se, om vi kan finde en løsning indenfor jeres budget.

Helt enig! Det giver god mening at starte med en shop-løsning uden en egentlig købsmulighed. Det ville næsten være dumt ikke at bygge det site på en platform der let kan udvides i den retning.

Vil ikke byde ind, blot ytre min holdning ;)

Held og lykke med projektet

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:15

Jeg er ikke ude på at sælge dig en løsning, men var jeg dem, ville jeg satse på en WordPress løsning, med et tilkøbt add-on ved navn "WPML". WordPress kan nemt søgemaskineoptimeres, og omtalte plugin genererer ikke Dublicate Content i lede strømme som mange CMS'er og add-ons har til vane.

/ Emil Blücher

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27

Vi helt klart anbefale Wordpress :-) 
- Så vidt jeg kan forstå så er der tale om en informations-/præsentations side og dertil vil jeg helt klart mene at Wordpress kunne løse de behov du efterspørger. 

VDLgroup :
disse sider skal kunne slås til og fra alt efter høj sæson. Det er påske, jul. efterår samt en general side.
- Denne side er f.eks. allerede tilknyttet Wordpress. 

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 20:19

Er ikke så meget ude efter HVAD der skal bruges, mere med hvad budget jeg skal regne med ;)

For os er det lige meget om det er A B eller C CMS system der skal bruges, blot siden er flot og MEGET korrekt SEO mæssig

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:24

10-15000DKK  Depending what you need and how fussy you are

Including unique design

Heres an example -- this is half the price itspassiondarling.dk/

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)