For en kunde er jeg i gang med at undersøge marked. Virksomhed A skal have et stk hjemmeside, til præsentation af hans produkt, samt lidt inspirations sider til hvad hans produkt kan bruges til, disse sider skal kunne slås til og fra alt efter høj sæson. Det er påske, jul. efterår samt en general side. Der skal være diverse kontakt info, lidt om firmaet og lidt om hvor produktet kan købes i de forskellige lande. Han sælger i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Tyskland Jeg forstiller mig en hjemmeside med de sprog samt Engels, altså noget med man kan slå over på sprog. Tekst oversættelse søger vi selv for. Det som er vigtig med en ny hjemmeside, er at den er bygget op meget SEo venligt. Det er vigtig for min kunde at han ligger godt i google på de forskellige sprog. Hvad budget skal vi regne med en sådan hjemmeside skal ligge i og hvem kan anbefales til sådan et job ? Der vil for den rette virksomhed komme flere hjemmesider, så er på udkig efter et godt billig og stabil firma. /EDIT/ Hvis du ikke er tilpas med at give et budget bud i tråden, så skriv gerne en privat besked. |
Hej
Du er meget velkommen til at kontakte os i Wizkids, vi har tidligere erfaring i disse opgaver omkring udvikling.
Du kan se vores cases her
Vi kan kontaktes på info@wizkids.dk eller via kontakt formularen på vores hjemmeside!